“Veldig god mat”

Alexander's Garden Restaurant
Vurdert som nr. 21 av 142 Restauranter i Skopelos
Kjøkken: Gresk
God for: Store grupper, Romantisk, Forretningsmøter, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger, Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 17. mai 2018 via mobile enheter

Litt opp i bakken finner man denne restauranten, som har holdt til her i 35 år, i følge en svært serviceminded kelner. Her finner msn litt mer på menyen enn langs stranden. Absolutt verd et besøk!!

Dato for besøk: mai 2018
Takk, OdBjB

Anmeldt 26. september 2017 via mobile enheter

Jeg spiste kalvegryte, og så langt har det vært mitt beste måltid her i Skopelos. Atmostfæren i restauranten var fin, greie prisen og utsøkt mat. Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: september 2017
Takk, C995
Anmeldt 24. august 2017 via mobile enheter

Sjarmerende restaurant, litt vrien å finne første gang. Ligger i en bakgate oppover i byen fra gamle havnen. Hyggelig atmosfære, rolig bakgrunnsmusikk, imøtekommende og serviceinnstilte kelnere, og ikke minst nydelig mat. Vi bestilte souvlaki Alexander special, grillspyd med ulike smaker som anbefales. Salatene er også nydelige. Dette er et sted man kommer tilbake til gang etter gang.

Dato for besøk: august 2017
Takk, annekgr
Anmeldt 20. august 2017 via mobile enheter

Vi traff tilfeldigvis på denne koselige restauranten når vi i kveld søkte oss litt vekk fra det oppjagede miljøet rundt havnen.
God mat, hyggelig og serviceinnstilt personale, rent og pent.
Kan absolutt anbefale dette stedet til andre som ønsker god mat og god service i hyggelige og rolige omgivelser.

Dato for besøk: august 2017
Takk, Totto-2a
Anmeldt 22. juni 2017 via mobile enheter

Ved siden av Pavlov på Antiparos den beste vi har smakt!!! Alt var bra - service, mat og omgivelser

Dato for besøk: juni 2017
Takk, 685kjellg

Reisende som så på Alexander's Garden Restaurant, så også på

Skopelos Town, Skopelos

Har du vært i Alexander's Garden Restaurant? Del dine erfaringer!