“God mat!”

Alexander's Garden Restaurant
Vurdert som nr. 22 av 142 Restauranter i Skopelos
Kjøkken: Gresk
God for: Forretningsmøter, Familier med barn, Romantisk, Store grupper, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 31. august 2018 via mobile enheter

En restaurant i rolige omgivelser, borte fra alt maset og tjaset nede ved havnen.

Maten er god og de har et godt utvalg på menyen.

Betjeningen er veldig hyggelig.

Restauranten virker å være godt likt av den voksne garde.

Takk, travelpavelravel

Anmeldt 17. august 2018 via mobile enheter

Her går man litt opp i høyden, og vekk fra alle turistfellene som ligger ved havna med masseprodusert mat.
Her fikk man utrolig god service, personlige og hyggelige kelnere, og utsøkt mat. Dessuten er det en utrolig koselig atmostfære i en slags hage. Anbefales!

Takk, Tohx82
Anmeldt 17. mai 2018 via mobile enheter

Litt opp i bakken finner man denne restauranten, som har holdt til her i 35 år, i følge en svært serviceminded kelner. Her finner msn litt mer på menyen enn langs stranden. Absolutt verd et besøk!!

Takk, OdBjB
Anmeldt 26. september 2017 via mobile enheter

Jeg spiste kalvegryte, og så langt har det vært mitt beste måltid her i Skopelos. Atmostfæren i restauranten var fin, greie prisen og utsøkt mat. Anbefales på det sterkeste.

Takk, C995
Anmeldt 24. august 2017 via mobile enheter

Sjarmerende restaurant, litt vrien å finne første gang. Ligger i en bakgate oppover i byen fra gamle havnen. Hyggelig atmosfære, rolig bakgrunnsmusikk, imøtekommende og serviceinnstilte kelnere, og ikke minst nydelig mat. Vi bestilte souvlaki Alexander special, grillspyd med ulike smaker som anbefales. Salatene er også nydelige. Dette er et sted man kommer tilbake til gang etter gang.

Takk, annekgr

Reisende som så på Alexander's Garden Restaurant, så også på

Skopelos, Sporadene

Skopelos Town, Skopelos

Har du vært i Alexander's Garden Restaurant? Del dine erfaringer!