Anmeldt 4. august 2013

Etter en feil ved bookingen, fikk vi plass på Sverres hotell, det var også hit vi skulle, dette ordnet vertskapet på en veldig fin måte. Vi var to par fra Norge, 1 uke har vi vært her med strålende vær. Det var en fin atmosfære her og en nydelig hage. Vanskelig og inne maken til et sånt sted. Også en bra frokost var det ikke noe problem og starte dagen. Vi takker igjen for oss, og vi kommer gjerne tilbake !! Hilsen Berit og Mads Skjelseth og Inger og Kjell Skjelseth

Dato for oppholdet: juni 2013
  • Reisetype: Reiste med venner