“Nydelig mat i Rønne”
Anmeldelse av Cafe Gustav

Cafe Gustav
Vurdert som nr. 4 av 34 Restauranter i Rønne
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Søkte etter et hyggelig spisested i Rønne. Mye var stengt og denne restauranten var godt besøkt, på torget i byen. Vi ble svært positivt overrasket. Vi spiste oksefilet med deilige grønnsaker og poteter fra Bornholm. Perfekt stekt mør biff med nydelig saus og tilbehør. Flott service fra hyggelig servitør. Anbefales !

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Ole S

Anmeldt 2. juli 2018 via mobile enheter

Var her 01.06.18 og ble veldig positivt overasket over maten. Den var meget god og porsjonene var store. Hyggelig betjening. Lokalene fremstod som litt enkle. Prisene helt greie. Billigere enn prisene til nabo restsurantene.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, SvenA404
Anmeldt 8. august 2017

Denne restauranten ligger sentralt til midt mot Store Torv i Rønne. Gode retter å velge imellom, og porsjonene er store. Betjeningen var effektiv og vennlig. Prisnivået var helt akseptabelt.

Dato for besøk: juli 2017
1  Takk, Norwegian425
Anmeldt 14. august 2016 via mobile enheter

Flott vi forventer en fin sykkeltur imorgen og neste dag. Bor på Rønne hotell .
Skal sykle til Gudehjem . Gleder oss til å oppleve det gamle vikingstedet.

Dato for besøk: august 2016
Takk, Solveig59
Anmeldt 27. juni 2016 via mobile enheter

Restauranten ligger sentralt på torget i Rønne med uteplass. Fyldig meny og velsmakende mat til hyggelige priser. Hyggelig betjening. Kan anbefales.

Dato for besøk: juni 2016
Takk, Kaj Elkjær K

Reisende som så på Cafe Gustav, så også på

Har du vært i Cafe Gustav? Del dine erfaringer!