“Smakløst ”
Anmeldelse av Leo's Cafe & Bistro

Leo's Cafe & Bistro
Vurdert som nr. 14 av 18 Restauranter i Bogense
Anmeldt 4. august 2016 via mobile enheter

På grunn av et forrykende regnvær rømte vi inn her. Skulle egentilg til en annen restaurant. Vi bestilte burger og rødspette. Maten ble raskt ferdig, men man måtte vi selv hente den ved disken. Rødspetten ble servert med pommes frites og to tørre båter sitron. Ingen saus. Burgeren er trolig den dårligste jeg noen gang har smakt. Selv pommes fritesen smakte ikke godt.
Eneste positive ved dette stedet er prisene.

1  Takk, Stig J

Anmeldt 28. juni 2014

Enkel og rimelig mat. Her får man gode porsjoner med ujålete og god mat. Nb. Stedet tar bare dankort så ta med kontanter

Takk, Tasha H
Anmeldt 3. juli 2016 via mobile enheter

Anmeldt 13. august 2015 via mobile enheter

Anmeldt 6. april 2015 via mobile enheter

Reisende som så på Leo's Cafe & Bistro, så også på

Bogense, North Funen Municipality

Har du vært i Leo's Cafe & Bistro? Del dine erfaringer!