“Grusomt”

Vurdert som nr. 7 av 18 Restauranter i Bogense
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

muligens det aller verste jeg har spist på en restaurant noensinne. 1 time venting på posesaus. Grufullt.

Takk, bretmcfey

Anmeldt 12. juli 2015 via mobile enheter

Vi var meget fornøyd med maten alle sammen.., alt fra barnematen til al a carte og tre retters søndags meny med fleskestek og fløterand var meget bra. God og morsom service.

1  Takk, RoWiik13
Anmeldt 6. august 2016 via mobile enheter

Anmeldt 1. september 2014

• Atmosfære
Anmeldt 28. august 2018

Reisende som så på Bogense Hotel Restaurant, så også på

Bogense, North Funen Municipality

Har du vært i Bogense Hotel Restaurant? Del dine erfaringer!