Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Dette hotellet hadde et imponerende ytre ved å benytte lokalene fra et eldre sykehus. Men med det var det slutt på sjarmen. Beklager. Det ble en dårlig natts søvn, og en enda verre frokost i kø mot en dispenser-kaffe som smakte som vann med brun farge.
Gratis is for alle gjester var en god, smart kompensasjon.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, bente974
Anmeldt 7. november 2017 via mobile enheter

Kjempefint hotell for familier. Store fine rom , rent og pent. Softis , kaker ,kaffe og frukt var tilgjengelig for de som måtte ønske. Stille og rolig, bra parkering for biler. Frokosten var super. Personalet var veldig serviceminded.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, osthus20
Anmeldt 19. juli 2017 via mobile enheter

Hotellet er helt greit, med tanke på beliggenhet,parkering. Ble godt mottatt i resepsjonen. Rommet vi fikk var romslig og virket rent. Men......det var vendt ut mot jernbanen. Dette medvirker til mye støy nattestid. Var ikke aircondition. Frokosten var rikelig og med godt utvalg. Men betjening fulgte ikke godt opp med å rydde og vaske bordene til nye gjester. Dette var altfor dårlig. Vi hadde bestilt grilling den ene kvelden for 2 voksne og 2 barn. Dette kostet til slutt 1000 NOK, med 2 glass brus og 2 glass vin til. Var en buffé, med kjøtt og pølser. Jeg syntes dette er noe dere bør styre glatt unna ! Ikke verd pengene ! I tillegg prøvde de og trekke oss for ei hel flaske vin, noe vi ikke hadde hatt. Men.....greit å bo på hotellet, for et par overnattinger.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, kjiva1
Anmeldt 1. juni 2017 via mobile enheter

Litt små rom og bad. Vanntrykket var dårlig på rommet. Rommene hadde ikke safe og andre fasiliteter men en del kunne hentes i resepsjonen om behov.
Wifi og arbeidplass var OK. Treningsfasiliteter tror jeg manglet.

God frokost, mange sitteplasser. Hotellet ligger sentralt i Middelfart med gangavstand til det meste. Hotellet har også fine uteområder.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, Mr_Ebbestad
Svar fra ledelsen:Besvart 4. juli 2017

Hej Mr. Ebbestad
Tak for din feedback.
Beklager at vandtrykket ikke var optimalt på badeværelset,at vi ikke har safety boks på værelserne samt intet fitness rum. Håber i fik gået nogle ture i Middelfart i stedet og set hvad byen har at byde på.
Hilsen Hotel Park

Anmeldt 25. februar 2017 via mobile enheter

Vi var en vennegjeng som var på Rock Under Broen og bodde da på dette sentrale hotellet..... Rommet var ryddig og rent og frokosten var helt konge
Et veldig OK hotell som vi kommer til å bruke ved senere anledninger...

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, perkrg