FindHotel
eDreams
Anmeldt 16. juli 2019

Vi fikk oppgradert rom med terrasse, og det var et veldig greit rom. Vi hadde bare sykler, så vi kunne parkere de rett utenfor rommet vårt. Hyggelig betjening og et rent rom. Frokosten var enkel, og de kokte ikke nye egg hvis du var der en halvtime før frokosten stengte. Sånn bør det ikke være. ellers helt greit.

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, jippi j
Anmeldt 4. september 2018 via mobile enheter

Vi overnattet her i midten av august. Hyggelig personale. Store fine rom og god seng. Badet er litt enkelt. Uten hylle til toalettsaker og ikke dusjdører. Så vannet sprutet utover hele badet. Men ellers helt topp. Frukosten var ok. Men mye var tomt en halv time før den var ferdig. Det skulle være gratis kaffe og div snacks, men det fant vi aldri ut av. Håper å komme igjen.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Itta61
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Dette hotellet hadde et imponerende ytre ved å benytte lokalene fra et eldre sykehus. Men med det var det slutt på sjarmen. Beklager. Det ble en dårlig natts søvn, og en enda verre frokost i kø mot en dispenser-kaffe som smakte som vann med brun farge.
Gratis is for alle gjester var en god, smart kompensasjon.

Dato for oppholdet: august 2018
2  Takk, bente974
Anmeldt 7. november 2017 via mobile enheter

Kjempefint hotell for familier. Store fine rom , rent og pent. Softis , kaker ,kaffe og frukt var tilgjengelig for de som måtte ønske. Stille og rolig, bra parkering for biler. Frokosten var super. Personalet var veldig serviceminded.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, osthus20
Anmeldt 19. juli 2017 via mobile enheter

Hotellet er helt greit, med tanke på beliggenhet,parkering. Ble godt mottatt i resepsjonen. Rommet vi fikk var romslig og virket rent. Men......det var vendt ut mot jernbanen. Dette medvirker til mye støy nattestid. Var ikke aircondition. Frokosten var rikelig og med godt utvalg. Men betjening fulgte ikke godt opp med å rydde og vaske bordene til nye gjester. Dette var altfor dårlig. Vi hadde bestilt grilling den ene kvelden for 2 voksne og 2 barn. Dette kostet til slutt 1000 NOK, med 2 glass brus og 2 glass vin til. Var en buffé, med kjøtt og pølser. Jeg syntes dette er noe dere bør styre glatt unna ! Ikke verd pengene ! I tillegg prøvde de og trekke oss for ei hel flaske vin, noe vi ikke hadde hatt. Men.....greit å bo på hotellet, for et par overnattinger.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, kjiva1