Anmeldt 19. oktober 2019

kom på ettermiddagen og ble møtt med god service , ble anbefalt spisteder og turer som var fortreffelige . hyggelig og rent hotell til en god pris , kommer tilbake .
utsikten var eventyrlig etter danske forhold

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, FrankS824
Tina P, Direktør på Severin A/S, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. oktober 2019

Tuisind tak for din fine anmeldelse af os, den er jeg rigtig glad for. Jeg håber, at vi snart kan byde dig velkommen igen.

Anmeldt 20. februar 2019

Jeg slutter ikke å forundre meg over den enestående servicen, deilige beliggenheten, nydelige maten og at det alltid er rent og pent over det hele. Stor parkering. Dette er kanskje beste pris/kvalitet på overnatting i Danmark. Gleder meg alltid til å komme tilbake. Denne gangen spiste jeg dagens treretters i restauranten sammen med venner. Jeg forventet at det ville være veldig bra, men igjen ble jeg positivt overrasket. Lite trekk for støyen fra broen, men sånn er det bare...

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, Jens Petter S
Tina P, Direktør på Severin A/S, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. februar 2019

Tusind tak for din meget fine anmeldelse af os, den er vi rigtigt glade for. Jeg håber, at vi snart kan byde dig velkommen igen.

Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

På ferd nedover i Europa trengte vi en god natt søvn, noe vi dessverre ikke fikk. Uten air condition på ett lite rom m dårlige senger drar vi videre trøtte med vondt i ryggen! Men frokosten var veldig bra med mye gode oppskårete grønnsaker, nøtter mm. Wifi vil også tilfredsstille den de fleste generasjoner, og uteplassen med utsikt var flott- der vi kunne nyte et glass vin på kvelden og frokost om morgenen

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 906gudrunf
Tina P, Direktør på Severin A/S, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2018

Tak for jeres anmeldelse af os. Jeg beklager meget, at I ikke fik den nattesøvn, som I havde brug for. Hvis I skulle komme tilbage, så er der mulighed for at forespørge på et større rum og væk fra solen/udsigten, hvis det igen bliver så varmt i Danmark.

Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Eit fint hotell med ypperleg service og med Danmarks beste utsikt. Ligg eit lite stykke frå Middelfart sentrum, men hotellet tilbyr sykkelutleige og dermed er det ingenting å klage på. Hotellet har til og med brygga eige øl som er verdt å smake. Min favoritt blei Severin J16 :-)

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, carolinatveit

Tusind tak for din fine anmeldelse af os, den er vi meget glade for. Dejligt at du kan lige vores egne øl :-) Jeg håber, at vi snart kan byde dig velkommen igen.

Anmeldt 25. september 2015

Dette var en god avslutning på ett bra Danmarks opphold. Hotellet ligger ved knutepunktet mellom Jylland og Fyn/Sjælland og er veldig sentralt for f.eks Legoland, Tyskland, Givskud Dyrepark, Odense osv. Hotellet lå i ett veldig rolig strøk hvor det fantes ett par andre hoteller i nærheten. Severin hotell var nymoderne og veldig pent og hadde gode parkeringsforhold for både personbiler og campingbil/campingvogn. Parkeringen lå like ved hotellet. Rommene var små men veldig stilige. Rom på 2.sal (3.etasje) er å anbefale med sin gode utsikt. God frokost neste morgen og veldig hyggelig personal - som ALLE ønsket god morgen til gjestene (veldig positivt!).

Romtips: Fredelig og nymoderne
Dato for oppholdet: september 2015