Hindsgavl Slot
Severin A/S(Middelfart)
Comwell Middelfart(Middelfart)
  • Gratis parkering
Sixtus Sinatur Hotel & Konference(Middelfart)
Travelocity
Besparingsvarsel! 15 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 15 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 162 per natt.

Huset(Middelfart)
TripAdvisor
Anmeldt 4. august 2016 via mobile enheter

Vi trodde at vi skulle bo og spise på et slott. Fikk forsåvidt fint, moderne rom i ny bygning, men slett ingen slottsfølelse. Middag var nærmest "kafeteriamat" i en sal som kunne vært en ombygd hangar (restaurant Louise).
Så er du ute etter et sted med sjel og atmosfære, styr unna!

Opphold: august 2016, reiste med familie
2  Takk, BerntA
Maria S, Gæsteansvarlig på Hindsgavl Slot, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2016

Kære Bernt,

Tak for din anmeldelse af jeres ophold her hos os. Vi er kede af at høre, at opholdet ikke levede op til jeres forventninger. Vi synes selv, at der er meget sjæl og atmosfære på Hindsgavl Slot men ved også godt, at vores gæster er forskellige og har forskellige forventninger til stedet. På vores hjemmeside og i vores velkomstmail, som sendes ud et par dage før ankomst forsøger vi at oplyse så meget som muligt om opholdet, men vi tager al feedback alvorlig og laver løbende forbedringer.

Anmeldt 31. juli 2016 via mobile enheter

Hindsgavl Slot var den perfekte rammen for bryllupet vi var invitert til. Anlegget og omgivelsene holder toppklasse og en føler seg svært vel overalt.
Maten ble tilberedt og servert på en svært profesjonell måte og smakte himmelsk.
Rommene var delikate med gode senger, men det er ikke kjøleskap - og det burde det vært.
Vi kommer gjerne tilbake

Opphold: juli 2016, reiste med venner
1  Takk, Tore M
Maria S, Gæsteansvarlig på Hindsgavl Slot, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2016

Kære Tore,

Tusind tak for din fine anmeldelse af Hindsgavl Slot. Vi er glade for at I sammen med brudeparret og de øvrige gæster havde en dejlig oplevelse.
Det vil glæde os at se jer igen en anden gang.

Anmeldt 30. juli 2016 via mobile enheter

Hindsgavl slott er et fantastisk sted med en nydelig have og veldig flotte omgivelser. En tur rundt i parken er et must. Vi var her i bryllup. En bedre ramme for bryllup ska du lete lenge etter. Stedet har 122 rom med god standard og deilige senger.

Opphold: juli 2016, reiste med familie
Takk, Henketonk
Maria S, Gæsteansvarlig på Hindsgavl Slot, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2016

Kære gæst,

Tusind tak for din anmeldelse af Hindsgavl Slot. Vi er rigtig glade for at høre, at I har nydt jeres ophold som bryllupsgæster, og vi håber, at I har lyst til at vende tilbage engang i fremtiden.

Anmeldt 13. juli 2016 via mobile enheter

Dette er ett helt fantastisk sted. Flotte rom, spesielt om man får i de to ny delene. En frokost som holder til langt på dagen. Beliggenhet midt i blinken. Man når Legoland, Løveparken og Tyskland i løpet av 1 til 1.5t med bilen.
Store parkområder å gå tur på med mengder av dyr - Hjort - å se.

Opphold: august 2015, reiste som et par
Takk, Olena1965

Kære Olena,

Mange tak for din fine anmeldelse af Hindsgavl Slot. Vi håber at byde jer velkommen igen en anden gang.

Anmeldt 12. juli 2016

Vi valgte dette hotellet da vi ønsket å oppleve noe annerledes på bilturen vår. Ett familiemedlem hadde tipset oss om å bo på slott i Danmark, da de hadde hatt en god opplevelse. Valget falt tilslutt på dette slottet.

Synet som møtte oss ved ankomst, var praktfullt! Stort område, som bar stor preg av historie og velstand. Parker så langt som øye kunne se, og frukt- og grønnsakshage som gjester kunne gå turer i.

Vi fikk ett klassisk rom som hadde stor himmelseng og gammeldagse møbler og tapet. Man får en fantastisk følelse av å entre ett slikt rom. Det var rent og velgjort.
Sengene er de beste vi har sovet i på denne ferien!

Vi hadde bestilt 3-retters middag på hotellets restaurant, Den Hvide Dame. Og kom til en liten restaurant, med hyggelig betjening. Her ble vi vartet opp og servert de nydeligste retter. Maten var kortreist og grønnsaker fra egen hage, gjorde at opplevelsen ble total. Servitøren vår, Martin skal ha ekstra skryt for måten han serverte oss på, og hvordan han passet på at alt var tilrettelagt. Tusen takk, for en fin opplevelse.

Vi gledet oss allerede til frokosten, men må trekke litt på den totale vurderingen, da vi ikke fant noe av hagens delikatesser ved frokostbordet. Maten var god, og det var mye å ta av, men vi manglet salat, og grønnsakene vi så i hagen, samt at jordbæråkeren var ignorert, dette kunne ha vært utnyttet.
Her kunne de ha fått full score, ved å ta i bruk alle sine ressurser.

Romtips: Klassisk rom er absolutt til å anbefale!
  • Opphold: juli 2016, reiste som et par
Takk, Jennylyn M

Kære gæst,
Mange tak for din anmeldelse af jeres ophold hos os. Dejligt at høre at I har nydt jeres besøg. Vi håber, at I vil kigge forbi igen en anden gang.