Anmeldt 5. august 2017 via mobile enheter

Var på gjennomreise, så beliggenhet var bra. Kort avkjøring fra motorvei. Da vi har hund, måtte vi bo på familierom, som vi tenkte var bra, da det lå på bakkeplan.
Men vi kunne ikke lufte, da kun skyvedør var mulig å åpne, rett ut i langt gress. På rommet fantes det kun noen pappkopper. Vannet ble ikke kaldt, slik at det kunne drikkes. Dårlig inneklima og ventilasjon sengene var Ok.
Bærer preg av slitasje og lite vedlikehold.
Resturanten serverte dårlig og dyr mat. Vi bestilte Rustik burger til 175dk, og forventet noe mer enn en tørr burger som har vært fryst. Gå heller på BK/ Mc Donald rett ved siden.
Upersonlig konferansehotell. Velger et annet neste gang.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, 554b_rda
annalisedd, Front Office Manager på Comwell Middelfart, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2017

Hej Bård A,
Tak for din feedback. Vi er naturligvis kede af at jeres værelse og opholdet ikke levede op til jeres forventninger. Til en anden gang er I mere end velkommen til at give os besked i receptionen, hvis noget ikke fungerer på værelset - så kan vi hurtigt få det udbedret :- )
Ha´ en god sommer
Mange hilsner fra Charlotte, Comwell Middelfart

Anmeldt 14. mai 2017 via mobile enheter

Først og fremst så kan jeg anbefale hotellet. Stort, rent, rolig, imøtekommende personale og god frokost.

Men rommet jeg fikk var trangt og ikke egnet til å sitte med PC arbeid. Det hjalp heller ikke at rommene var dårlig belyst.
Dessuten lå det litt langt ut fra sentrum og det ble tidvis kjedelig.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, Mr_Ebbestad
annalisedd, Front Office Manager på Comwell Middelfart, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. mai 2017

Hej Mr. Ebbestad,
Tak for din feedback og anbefaling. Jeg er ked af du ikke har fået oplyst at vi har store Business+ værelser med skrivebord og godt lys - sådan et værelse får du næste gang :-)
Mange hilsner
Charlotte, Comwell Middelfart

Anmeldt 18. august 2016

Vi bestilte først et std. rom, som vi oppgraderte til en junior suite. Den var veldig bra, selv om det kunne gjøres noen endringer. Den manglet kjøleskap, og hadde dusjforheng, noe som jeg misliker. Rengjøring, service og mat var veldig bra. Grei parkering var det også (gratis). Vi hadde også med våre to voksne døtre, og de bodde i et std. dobbeltrom. det var også bra.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, andersensteinar
annalisedd, Front Office Manager på Comwell Middelfart, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2016

Kære Steinar,
Tusind tak for at du har taget dig tid til at kommentere på dit ophold hos os. Tak for de rosende ord, som er givet videre til personalet. Vi har noteret os din kommentar om bruseforhænget.

Med venlig hilsen
Comwell Middelfart'

Anna Lise Doward

Anmeldt 15. august 2016

Har bodde på dette hotellet flere ganger og opplevelsen er variabel. Hotellet ligger like ved motorveien. Hotellet er stort med mange trapper. De luxe-rommene nær resepsjonen er nok å foretrekke. Ligger rommet også mot vest kan man nyte solnedgangen over Lillebæltsbroen, men trærne nedenfor hotellet blir høyere år for år så utsikten blir stadig dårligere. Frokost er inkludert. Nå er også wifi på rommet inkludert. Hotellet har et meget lite svømmebassen. Det er mange ladestasjoner for Tesla på området og noen få "vanlige" ladestasjoner. Betjeningen på hotellet er veldig hyggelige og serviceinnstilt, men burde hatt bedre opplæring. Låsen på døren til rommet jeg fikk var defekt og resepsjonisten viste ikke hvordan den kunne repareres og ingen vaktmester var tilgjengelig. Dagen etter reprogrammerte imidlertid dag-resepsjonisten låsen og alt ordnet seg. Alle i resepsjonene burde vært opplært i dette. McDonald ligger like ved. Ikke noe annet av interesse innen gangavstand, men Middelfart sentrum ligger bare en kort biltur unna.

Romtips: Store avstander. De luxe rommene nær resepsjonen er å foretrekke. Fin solnedgang hvis rommet ligger mot vest.
Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, BGK190479
Anmeldt 4. august 2016 via mobile enheter

Rommet var fint, men varmt. Frokosten var helt ok. Hotellet har bra plassering hvis man skal ut og farte.

Utsjekk av hotellet kunne gått bedre da de ville ha betalt for oppholdet, til tross for at vi hadde betalt på forhånd til nettsiden vi hadde booket gjennom , men det løste seg.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, jf0ss