Anmeldt 22. august 2016

Vi ble vennlig mottatt en sen ettermiddag på dette hotellet, som var det eneste i byen med ledig rom. Hotellet virker nytt og moderne i en litt kjølig stil med store glassflater som gir et lyst og luftig inntrykk. Rommet var pent og rimelig stort. Badet var enkelt, men velfungerende. Dessverre var rommet så varmt, etter en solrik dag og en glassflate som nesten dekket en hel vegg, at det var nesten umulig å oppholde seg der. Den eneste mulighet for å lufte var et lite vindu og en terrassedør som ledet ut til en veranda. Verandaen var felles for alle rommene i etasjen, så vi turde ikke forlate rommet med døra åpen. Det var ikke safe på rommet eller noen form for air condition eller solskjerming. Her har hotellet et designproblem.

Takk, Philonotis
Anmeldt 18. juli 2016 via mobile enheter

Ankom hotellet med tre hunder, og dette var ett av få hoteller hvor man slipper å dra hundene gjennom lobby/restaurant hver gang de skal luftes - kunne gå rett ut like ved rommet. Fine uteområder. God frokost og veldig trivelig og hjelpsomt personale! Ble to netter. Badene er utdatert, men helt greie. Dårligst var nok dusjhodet, som bare piplet vann Men alt i alt, fornøyd!

Dato for oppholdet: juli 2016
Reisetype: Reiste alene
Takk, Jeanette H
Anmeldt 14. juli 2016 via mobile enheter

Moderne hotell i flotte omgivelser. Fint og lyst rom til en grei pris. Vi oppgraderte rommet slik at vi fikk dobbeltseng, balkong og havutsikt. Gode senger. Kunne ha balkongdøra oppe om natta, så deilig og svalt på rommet. Kom frem seint på kveld, like før restauranten stengte. Men de fikk ordnet mat til oss allikevel. Hyggelige og serviceinnstilte ansatte. God frokost som vi spiste ute i sola med utsikt mot sjøen og brua. Badebrygge rett nedenfor hotellet. Rolig og avslappende atmosfære på hotellet. Kommer gjerne tilbake hit.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, kirstib2014
Anmeldt 17. juni 2016 via mobile enheter

Hotellet på GUN i vannkanten var en stor opplevelse. Hyggelig betjening rent og pent. Maten en klasse for seg. Alt biologisk dyrket. Perfekt bacon. Utrolig godt kjøtt. Grønnsaker som en nytelse. Kan det sies noe mer? Opplev det. Morgentur langs stranden.

Takk, 784pers
Anmeldt 15. juni 2016 via mobile enheter

Vi ankom hotellet torsdag kv etter en fin kjøretur fra Sarpsborg. Vårt første inntrykk var en deilig atmosfære og flotte omgivelser. Etter en effektiv og rask innsjekk pakket vi ut på rommet for så å spasere til middag. Hotellet ligger fint ved sjøbredden på vestsiden av Storebælt og er innbydende på alle måter stort rom, rent og fint med lyse flater og glass. Hva mer kan en ønske seg når det i tillegg er rolige omgivelse og gangavstand til Nyborg by. En by som forøvrig bærer en flott historie som Danmarks første hovedstad.
Sinatur hotellet ved Storebælt anbefales på det varmeste og vi har allerede sjekket nye datoer for neste besøk.

Takk, Endre S