“Flott miljø og fantastiske smørbrød”
Anmeldelse av Restaurant Centralen

Restaurant Centralen
Vurdert som nr. 8 av 44 Restauranter i Nyborg
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig miljø i bakgården. Imøtekommende og dyktige servitører. Det viktigste som må nevnes er imidlertid de fantastiske smørbrødene som vi hadde til lunsj. Høye smørbrød har fått en helt ny betydning for oss etter denne lunsjen. Vi hadde to hver - et hadde kanskje vært nok, men to var helt nødvendig. Variasjonen måtte bare nytes.

Takk, Erik M

Dato for besøk: juli 2022

Reisende som så på Restaurant Centralen, så også på

Nyborg, Fyn og Sentral-øyene
Nyborg, Fyn og Sentral-øyene

Har du vært i Restaurant Centralen? Del dine erfaringer!