“Lunsj med familien ”

Marcantonio Trattoria Pizzeria
Vurdert som nr. 7 av 334 Restauranter i Odense
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Jeg gjerne anbefale dette stedet både til lunsj og middag! God service og deilig italiensk mat som er laget fra bunnen. Vi forsøkte 4 forskjellige retter, og alle var fornøyd. Prøv sjømat pastaen, mmm delicious! Her kommer vi tilbake!

Takk, Astrid M

Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

I en veldig koselig gate ligger denne flotte restaranten! Vi valgte å sitte ute på benkene noe som var veldig hyggelig. Kelneren veldig serviceinnstilt og hyggelig. Vi valgte tre-retters middag som var anbefalt på egen meny. Tomat og mozarella salat til forrett, spaghetti med havets frukter til hovedrett. Alt smakte fortreffelig! Til dessert fikk vi jordbærterte som også var meget god! Alt i alt et hyggelig besøk og vi kommer gjerne tilbake! Takk for oss!

Dato for besøk: august 2018
Takk, Kjerstineb
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Helt fantastisk pizza og pasta. Perfekt stekt pizza! God service, gunstige priser. Fint miljø. Ingen barnemeny, men lagde barnerett av det vi ønsket.

Dato for besøk: august 2018
Takk, PetterGravas
Anmeldt 7. juli 2018 via mobile enheter

Store pizzaer, med mye fyll. Bra tiramisu til dessert. Trivelig uteservering. Kan absolutt anbefales!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 590hegep
Anmeldt 13. februar 2018

Vi var to stykker som delte en pizza og en gnocchi.
Begge deler var veldig godt, beste pizzaen jeg har spist i Odense.
100 kroner for pizza/pasta med drikke.
Innredning og atmosfære kunne vært bedre, men godt musikk.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, 306erlat

Reisende som så på Marcantonio Trattoria Pizzeria, så også på

Odense, Fyn og Sentral-øyene

Har du vært i Marcantonio Trattoria Pizzeria? Del dine erfaringer!