“Kjempegod tapas i et koselig lokale”
Anmeldelse av Mr. Torp

Mr. Torp
Vurdert som nr. 97 av 334 Restauranter i Odense
Anmeldt 23. januar 2019

Kom hit med kjæresten for å spise tapas. Det er første gangen jeg prøver å spise tapas ute og det blir ikke siste gangen. Veldig god mat og det er en veldig koselig stemning i denne lille restauranten. Jeg fikk chai latte med havremelk til maten, og den var kjempegod! Anbefales.

Dato for besøk: januar 2019

Anmeldt 7. oktober 2022 via mobile enheter

Dato for besøk: oktober 2022

Reisende som så på Mr. Torp, så også på

Odense, Fyn og Sentral-øyene

Har du vært i Mr. Torp? Del dine erfaringer!