Anmeldt 31. august 2018 via mobile enheter

Fantastisk service, god mat, bra beligenhet, herlig personale! Ikke noe poeng å skrive så mye, jeg kan bare si at er du og skal være i Odense, bo her! Takk for meg! Og forresten, ha en trivelig tur!!!

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Climber731772
Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Stille og rolig hotell, det var meget god frokost, svært gode parkeringsmuligheter, dårlig Wi-Fi. Hyggelig personale rommet var stort og fint og sengene var gode, samlet sett er vi veldig fornøyd med oppholdet.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Bjørg F
Anmeldt 30. juli 2017

Vi bodde 3 netter på dette hotellet, blant annet fordi vi rømte fra ett annet forferdelig hotel. Det viste seg å bli en god opplevelse. Det var ingen henvisning til dårligste rom fordi vi hadde hund med. Vi fikk faktisk tilbud om å velge rommet som var mest praktisk for oss, grunnet hunden.
Vi besøkte Egeskov slott, Keterminde by m.m, og dette hotellet lå i fin kjøreavstand, fra de serverdigheter som finnes i Odense.
Det er stor gratis parkering, du får gratis billetter til Odense (OB) sine hjemmekamper, det er 2 minutter med bil til Bilka og 10 minutter med bil til sentrum.
God frokost, med mulighet for å spise både inne og ute. Serverer også lunch og middag, uten at det ble prøvd.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, JCB79
HotelOdense, Receptionschef på Hotel Odense, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2017

Kære JCB79
Tak, fordi du skrev vedrørende dit nylige ophold hos os.

Vi sætter stor pris på at have dig som kunde, og din feedback er vigtig for os. Ved at fortælle os, hvad du godt kunne lide ved dit ophold, og hvordan vi kan gøre det bedre, hjælper du os med at give dig og andre gæster en førsteklasses oplevelse fremover. Vi håber, at du kommer tilbage, og vi glæder os til at se dig igen.
Hvis der er noget, jeg kan hjælpe dig med fremover, er du velkommen til at kontakte mig på tlf. 20349538 eller tvz@occ.dk
Endnu en gang tak, fordi du tog dig tid til at udfylde spørgeskemaet. Vi sætter pris på din loyalitet over for vores brand.

Anmeldt 30. juli 2017 via mobile enheter

Et rimelig og bra sted å bo hvis du ikke må bo midt i sentrum. Rommene var fine, og selv om vi hadde hund med, så fikk vi ikke et annenrangs rom. Pluss til de for det! Frokosten var god, og de ansatte var hyggelige. Besøker gjerne dette hotellet igjen.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, GirlfromBergen123

Kære Girlfrombergen123

Anmeldt 25. juli 2016 via mobile enheter

Flott rolige hotell med en flott betjening . Kom seint og ble møtt av en blid mann som ønska oss velkommen . Flotte rom me gode senger og reint over alt. Setter pris på ekstra puter i skapet. Våkna til en flott frokost som ikke manglet noen ting . Vi kommer veldig gjerne igjen

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Annelise H
HotelOdense, Receptionschef på Hotel Odense, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. november 2016