Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Veldig hyggelig personal og god service men hotellet, spesielt badet kunne godt trengt en oppussing. Manglet også aircondition på rommet så selv med 2 stk vinduer på vid gap, ble det ble det lite søvn på en varm sommernatt.
Frokost helt ok. :-)

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, stinedago
Charlotte Kvist R, Reception på Milling Hotel Plaza, Odense, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2018

Kære Stine,
Mange tak for din anmeldelse og din kommentar omkring din hoteloplevelse.
Det er dejligt at høre at service var i top.
Vi beklager at I ikke var helt tilfredse med værelset. Vi vil benytte din feedback til at forbedre og udvikle vores produkter og services.

Håber at kunne byde velkommen en anden gang.

Med venlig hilsen
Charlotte Kvist Rasmussen
Hotel Plaza

Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Vi fikk rom med vindu ut mot kjøkkenet. Bråk med kjeler og redskap holdt oss våkne til kl 02.30 am. Klaget dagen etter. Og fikk beklagelse fra resepsjonen uten noe form for oppfølging. Dette hotellet anbefales ikke dersom du vil sove

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, arnt3800
Charlotte Kvist R, Reception på Milling Hotel Plaza, Odense, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2018

Hej,

Mange tak for din anmeldelse og din kommentar omkring din hoteloplevelse.
Vi beklager at der har været støj i nattetimerne og at det opstod fra vores køkken. Vi vil med det samme give denne besked videre til natportieren. Vi vil benytte din feedback til at forbedre og udvikle vores produkter og services.

Håber at kunne byde velkommen en anden gang.

Med venlig hilsen
Charlotte Kvist Rasmussen
Hotel Plaza

Anmeldt 11. mars 2018 via mobile enheter

Hotellet er bra med meget servicevennlig og trivelig betjening. Rommet var bra, men det behøves en fornying, det er teppe på gulvet og plast dusjforheng. Innredningen var gammel, men senga var meget god. Utmerket frokost.
Meget sentra beliggenhet, noe trafikkstøy. Anbefales.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, KnarneHeg
Anmeldt 7. oktober 2017

Hotell Plaza ligger ved de store trærne i Kongens Have i gangavstand fra Odense sentrum. Tidligere var nok hotellet enda mer fornemt enn i dag. Her er en aldersstegen heis og dører som er trange eller knirker. Frokostbuffeten er varierende: Industri-eggerøre istedenfor speilegg, og ikke så stort utvalg av pålegg som vi er vant til fra Norge. Men eggene var bløtkokte, og en flaske cava på is er aldri feil!
Positivt også med ettermiddagskaffe inkludert i prisen. Når vi så tar med at rommene er romslige og at finnes parkering for iallfall en del av gjestene, så er hovedintrykket bra, selv om den fjerde stjernen kanskje har falmet litt med alderen.
Hovedgrunnen til "Svært bra" og ikke bare "Gjennomsnitt" kommer av den posistive og serviceinnstilte betjeningen.

Romtips: Vår utsikt var en byggeplass. Utsikt mot parken anbefales. Større sjanse for parkeringsplass ved tidlig ankomst.
Dato for oppholdet: oktober 2017
1  Takk, sebacke
Anmeldt 10. mars 2017 via mobile enheter

kjempefine store rom med myke gode senger!:) ble møtt av en veldig hyggelig betjening!:) vi har nettopp kommet å er veldig fornøyde! kan anbefales :) veldig sentralt å greit! her kommer vi til å trives!

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, Camilla S