Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Greit nok hotell i sentrum av Odense. Hyggelig betjening og rent og pent. Trenger oppussing. Mange ting, som heis og kaffemaskin var i uorden. Begrenset frokost. Parkering er også begrenset og er basert på first come first served.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, OFuglestad
Charlotte Kvist R, Reception på Milling Hotel Plaza, Odense, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2018

Kære Fuglestad,
Mange tak for din anmeldelse og din kommentar omkring din hoteloplevelse.
Tak for de fine kommentare om personalet. Men vi beklager at hele opholder ikke levede op til jeres forventninger. Vi vil benytte din feedback til at forbedre og udvikle vores produkter og services.

Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Vi hadde bestilt ett litt større rom, men dette var i kjelleren og det luktet mugg lang vi. Badet var langt unna god standard. Ikke nok med det, du måtte ta heisen opp 1.etg for så å gå ned en trang spindel trapp 2.etasjer. Vi fikk byttet rom til ett annet i 1.etg. standard denne gangen. Greit nok, men badet trenger oppgradering, vasken var i dusjen. Det var dusjforheng som ikke var mulig å trekke for (fra Ikea). Vi hadde rom mot bak gården, mye støy fra de som rydder/jobber der. Det skal oxo sies at de som jobber der var hyggelig og hjelp somme. Lite p-plasser. Må stå langs gaten. Frokosten var helt grei.

Takk, timb_rger

Kære Tim,
Mange tak for din anmeldelse og din kommentar omkring din hoteloplevelse.

Vi beklager at I havde fået tildelt et værelse i kælderen først. Desværre er vi nødt til at benytte alle værelser i den travle sommer, men det var godt I gav besked så vi kunne finde et nyt værelse til jer. Jeg beklager meget at i oplevede larm fra gården og jeg vil give beskeden videre. Vi vil benytte din feedback til at forbedre og udvikle vores produkter og services.

Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Veldig hyggelig personal og god service men hotellet, spesielt badet kunne godt trengt en oppussing. Manglet også aircondition på rommet så selv med 2 stk vinduer på vid gap, ble det ble det lite søvn på en varm sommernatt.
Frokost helt ok. :-)

Takk, stinedago

Kære Stine,
Mange tak for din anmeldelse og din kommentar omkring din hoteloplevelse.
Det er dejligt at høre at service var i top.
Vi beklager at I ikke var helt tilfredse med værelset. Vi vil benytte din feedback til at forbedre og udvikle vores produkter og services.

Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Vi fikk rom med vindu ut mot kjøkkenet. Bråk med kjeler og redskap holdt oss våkne til kl 02.30 am. Klaget dagen etter. Og fikk beklagelse fra resepsjonen uten noe form for oppfølging. Dette hotellet anbefales ikke dersom du vil sove

Takk, arnt3800
Charlotte Kvist R, Reception på Milling Hotel Plaza, Odense, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2018

Hej,

Mange tak for din anmeldelse og din kommentar omkring din hoteloplevelse.
Vi beklager at der har været støj i nattetimerne og at det opstod fra vores køkken. Vi vil med det samme give denne besked videre til natportieren. Vi vil benytte din feedback til at forbedre og udvikle vores produkter og services.

Anmeldt 11. mars 2018 via mobile enheter

Hotellet er bra med meget servicevennlig og trivelig betjening. Rommet var bra, men det behøves en fornying, det er teppe på gulvet og plast dusjforheng. Innredningen var gammel, men senga var meget god. Utmerket frokost.
Meget sentra beliggenhet, noe trafikkstøy. Anbefales.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, KnarneHeg