“Her kan du spise så mye du vil, en kjempe buffe med godt kjøtt og ett hav av grønnsaker, poteter i alle varianter.”

Restaurant Flammen Odense
Vurdert som nr. 27 av 305 Restauranter i Odense
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Buffet, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Buffet, Reservasjoner
Anmeldt 2. november 2016

Billig og godt, anbefales. Husk å reserver bord da det er en populær restaurant. Det er fult, men atmosfæren er såpass god at du blir ikke forstyrret av det.

1  Takk, VegarOst1

Anmeldt 28. august 2016 via mobile enheter

Dette er en buffetrestaurant med grillet kjøtt og diverse tilbehør. Buffeen har godt utvalg og alt er friskt og av god kvalitet. Populært sted hvor man kan spise så mye man klarer for 219 dk. Ingen dessert el kaffe inkludert, men for de som er glad i grillmat og kjøtt er dette rette stedet.

Takk, Trude2015
Anmeldt 27. august 2016

Utrolig god mat, med fantastisk utvalg. Kokkene skjærer opp kjøttet til deg, hvor det alltid er 15 ulike sorter å velge mellom. Salatbordet er enormt, og mangler ingenting. Alltid minst 10 forskjellige potetretter. Har også alltid en type forret (suppe, fisk osv)
Veldig mye mat for pengene og anbefales på det varmeste.

Takk, 858mtorres
Anmeldt 13. august 2016

Vi var 8 personer som dukket opp uanmeldt i femtiden, og heldigvis var det plass til oss. Dersom man skal dit en kveld, er nok en forhåndsbestilling å anbefale. For 198 D.kr kunne vi spise det vi ville ut av restaurantens mange retter. Flere kokker sto klare for å skjære opp det vi ville ha av 15 ulike nygrillede kjøttstykker, alt fra okse til kylling og kenguru. Det var salater i fleng, forskjellig potettilbehør, sauser, dressinger osv. Selv om man ikke er særlig glad i kjøtt, var det ikke vanskelig å bli mett på grunn av alt tilbehøret. Vi ble skikkelig mette!. Drikke kom i tillegg! Flammen finnes også i mange andre byer i Danmark.

Takk, Gunn V
Anmeldt 16. august 2015

Vi hadde buffét til middag og utvalget var veldig stort. En veldig bra salat buffet og et godt utvalg av ulik kjøtt. Personalet var hyggelige og maten var god. Man kan ikke unngå å bli god og mett. Det er bare å velge og vrake.

Takk, Aurora A

Reisende som så på Restaurant Flammen Odense, så også på

Odense, Fyn og Sentral-øyene

Har du vært i Restaurant Flammen Odense? Del dine erfaringer!