Gratis avbestilling frem til 20.08.22
Gratis avbestilling frem til 20.08.22
Trip.comUSD 150
Anmeldt 14. februar 2020 via mobile enheter

Vi har bodd på hotellet 3 ganger og vi gleder oss alltid til middagen og frokosten her. De har nydelige danske smørrebrød med godt drikke. En aperitiff på innergården er koselig. Nydelig kjøtt og fisk. Umerkede viner og øl. Frokostbuffet med danske rundstykker og lun leverpostei er prikken over i:en

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Marie-Louise S
BW_Knudsens_Gaard, Receptionist på Hotel Knudsens Gaard, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. februar 2020

Kære Marie-Louise S,

Tak for de fine ord omkring vores morgenbuffet og vores frokost. Dejligt at se, at I nyder maden og gerne vender tilbage for at besøge os.

Vi håber snart at kunne byde jer velkommen igen.

Rigtig god aften.

Anmeldt 9. februar 2020

God seng Svært hyggelig resepsjon og øvrige personale Fin beliggenhet Gratis trygg parkering God frokost Grei adkomst med bil Nær døgnåpen bensinstasjon og supermarkeder
Kort vei til centrum Rolig beliggenhet

Dato for oppholdet: februar 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Best Western
1  Takk, vdgunnarb
BW_Knudsens_Gaard, Receptionist på Hotel Knudsens Gaard, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. februar 2020

Kære Gunnar

Tusind tak for dine fine ord. Vi sætter pris på hver og en af dem.
Det er dejligt at se, at I har nydt jeres ophold på Knudsens Gaard.

Med ønsket om en god søndag aften.

Venlig hilsen
Louise
Reception
Best Western Hotel Knudsens Gaard

Anmeldt 6. juni 2019

Lett å finne,gratis parkering,har også avlåst garasje i kjeller med lett adkomst for større biler.Meget hyggelig betjening i resepsjon,bra meny til middag og utmerket frokost.Ikke var de de nøye med åpningstider til bespisning heller.
Men de enkeltsenger som var satt sammen ,hadde alt for dårlig kvalitet

Romtips: Et stykke å gå fra resepsjon til rom hvis en velger rom i de nyere avdelinger
Dato for oppholdet: mai 2019
1  Takk, 613Knutr613
BW_Knudsens_Gaard, Receptionist på Hotel Knudsens Gaard, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juni 2019

Kære 613Knutr613,

Tak for jeres anmeldelse.
Dejligt at se, at I har nydt jeres ophold her på "gården", og at I nød vores mad i restauranten.

Vi beklager meget, at I ikke er tilfredse med vores senge.

Håber vi kan byde jer velkommen igen, trods alt.

Receptionen

Anmeldt 12. mars 2019 via mobile enheter

Skal du bo i Odense og ønsker et hotell med god mat og drikke - reis til Knudsens Gaard. Fantastisk mat og drikke i gourmetstil, hyggelig personale og hotellet er akkurat passe stort til å føle seg hjemme. Varm anbefaling

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, hildeb351
BW_Knudsens_Gaard, Receptionist på Hotel Knudsens Gaard, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. mars 2019

Kære Hildeb351,

Tusind tak for de flotte ord; dem sætter vi stor pris på.
Vi er glade for at se, at du har nydt dit ophold hos os.

Håber at kunne byde dig velkommen en anden gang.
Med ønsket om en dejlig aften.

Anmeldt 20. desember 2018 via mobile enheter

Dette er et koaelig og sentralt beliggende hotell i nærheten av odense sentrum. Rommene er helt ok, men begynner å bli litt slitt. Gode senger. Betjeningen er meget hyggelige. De har to Tesla destinasjonsladere til fri anvendelse i et lite avlåst parkeringshus.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Reisehest
BW_Knudsens_Gaard, Receptionist på Hotel Knudsens Gaard, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2019

Kære Reisehest,

Tak for din anmeldelse.

Vi er glade for at se, at du har nydt dit ophold og håber at kunne byde dig velkommen en anden gang.