Anmeldt 9. oktober 2017

Dato for oppholdet: oktober 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Tom F, General Manager på Scandic Odense, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. oktober 2017

Anmeldt 30. juli 2017 via mobile enheter

Scandic Odense er helt gjennomsnittlig, hverken bedre eller verre. Innsjekk gikk rask og greit, hyggelig og effektivt personell.

Rommet var romslig med dobbeltseng og køyeseng, med et fint bad med dusj. Det er også safe og fjernsyn med en del kanaler på værelse. Noe slett renhold, spesielt en del støv (noe jeg son allergiker reagerer på).

Lekerom i første etasje hvor barna kunne slå seg løs var flott etter en lang dag i bil. Det stod skilt om at det var gratis kaffi til foreldrene, men maskinene var ikke i orden og vi måtte kjøpe til 20 danske kroner i resepsjonen i stedenfor.

Frokosten var helt ok, minus for at juicemaskinwn gikk tom for konsentrat, samt at toasteren skapte kø helt ved inngangen til selve buffetområdet. Frokosten har potensialet til bedre logistikk, samt utvalget i pålegg gjerne kunne vært større.

En helt gjennomsnittlig hotellopplevelse, dessverre en del under hva jeg er vant med i Scandic-kjeden både i Norge og Sverige, for vanligvis er jeg veldig fornøyd med mine opphold på diverse Scandichoteller.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, JennyCecilie
Tom F, General Manager på Scandic Odense, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2017

Tak for givende feedback - specielt i forhold til morgenmadsoplevelsen - den vil vi bruge aktivt!
Jeg håber vi trods dette kan byde velkommen en anden gang - og jeg er meget glad for at høre du vanligt benytter Scandic og håber dette vil fortsætte fremadrettet!

Anmeldt 13. juli 2017 via mobile enheter

Bor annenhver uke på Scandic kjedens hoteller i hele Scandinavia, dette er desidert det dårligste Scandic hotellet jeg har tilbragt min tid. Hotellet ligger ett stykke fra sentrum, vi opplevde badet som urent og fullt av hår. Dårlig ventilasjon på rommene, og avtrekksviften på badet lager en sjenerende lyd når man skal sove.
Frokoten var helt grei, men fortsatt under den standard man burde forvente fra denne kjeden.

Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, GlobePilot

Tak for feedback - jeg er dog meget ked af en dårlig oplevelse. Vi vil bruge din feedback til at udvikle vort produkt og services - for her er vi ikke lykkes. Heldigvis er de fleste gæster meget glade for at bo på hotellet - men flere ting ved jeres ophold må være gået galt!
Håber trods alt at vi vil ses en anden gang!

Anmeldt 29. mars 2017

Hotellet ligger litt avsides, men var rent og pent. Beliggenhet like ved motorveien gjør det enkelt for den som er på gjennomreise med bil. God frokost. Vi spiste middag på restauranten, og var svært fornøyd med maten.

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, hetjelt
Tom F, General Manager på Scandic Odense, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. mars 2017

Tak for dit review. Håber at kunne byde velkommen igen inden for længe.

Anmeldt 19. desember 2016

Vil varmt anbefale Scandic Odense hvis du er på reise med din hund. Her var det hundegodt når vi kom og en fantastisk velkomst til oss andre også med et lille dikt og litt godteri. Har bodd der tidligere med hund og har alltid blitt tatt veldig godt imot.

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, Mcvolvo72
Tom F, General Manager på Scandic Odense, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. desember 2016

Vi arbejder hver dag på at få små detaljer til at gøre en forskel. Det glæder mig at få positiv feedback på dette - samt at vi er lykkes! Tak!