Anmeldt 21. juni 2017 via mobile enheter

Veldig koselig og gjennomført hotell. De ansatte var både koselige og dyktige. Sengene var utrolig gode, fin utsikt fra mange hotellrom og det ligger nærme kjøpesenter og gode restauranter/barer. Det eneste som trekker ned på dette hotellet er badene. Utrolig kaldt(!!), dusjforhenget var en gardin og alle rør var godt synlige.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, Kathrinews
Mette H, Front Office Manager på First Hotel Grand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2017

Kære Kathrinews.
Tusind tak fordi du har taget dig tid til at anmelde os.
Vores gæsters tilbagemelding betyder meget for os og det glæder mig, at du har haft et godt ophold på First Hotel Grand, Odense.
Jeg håber at få chancen for at byde dig velkommen igen en anden gang.
Med venlig hilsen
MetteH.

Anmeldt 18. desember 2016

Super hyggelig opplevelse både av betjening og av restaurant. Kan anbefale dette til alle.
Man blir møtt av et super hyggelig personale, som gjør innsjekking til en glede. Service i restaurant var også out standing.

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, 968atleh
Anmeldt 6. november 2016

Jeg følte meg både velkommen, og fikk en super god service av den søte jenten som sto recepsjonen da jeg kom til hotellet. hun hadde helt styr på det hele ang min booking,.
og jeg følte meg velkommen tilbake .D

Dato for oppholdet: november 2016
Takk, Silje V
Anmeldt 6. september 2016

Vår forening ble innlosjert på et hotell med dusj i badekaret (glatt!!!!) toalett som ikke rant skikkelig ned og lukten av "gammelt" var åpenbar. Trapper opp og ned og ganger i alle retninger frem til rommet. Betjeningen var gjennomsnitt hyggelige. Frokosten var imidlertid utmerket.

Dato for oppholdet: august 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Stein E
Anmeldt 31. juli 2016

Nedslitte rom uten aircondition, dårlig renhold, støyende vei.
I 25-30 graders varme er en nødt for å ha vinduene åpne for å overleve, med rom rett ut til en trafikkert vei er det ikke lett å sove...
Det eneste hyggelige ved hotellet er personalet.

Dato for oppholdet: juli 2016
1  Takk, Jan N