Anmeldt 6. januar 2018

Hotell med sentral beliggenhet, lett tilgang fra tog/jernbane. Stille og rolig område av byen. Romslig inngang og fellesområder med historisk sus. Store og romslige rom. Meget god frokost. Vennlig personale. Gratis og raskt internett.

Dato for oppholdet: januar 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, oysteine2018
Mette H, Front Office Manager på First Hotel Grand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. januar 2018

Kære oysteine2018.
Tusind tak for dit besøg og for den flotte anmeldelse.
Vi er glade for at du synes om vores smukke hotel og morgenmad. Dejligt at vores fantastiske personale tog sig godt af dig.
Vi håber snart igen at kunne byde velkommen hos os.
Bedste hilsner

Anmeldt 21. november 2017

Beliggenheten på hotellet er fantastisk. Kort og enkel vei fra toget (tar nesten 2 timer fra CPH Airport). Utrolig hyggelig og service innstilt resepsjon. Greit rom, men hotellet er gammelt. Jeg hadde rom 712 og det er utrolig lytt og støyfylt. Du kan høre naboens kroppslyder og miste lille lyd. Du hører godt naboenes bruk av toalett. Ikke særlig fornøyd med lydnivået fra gaten heller.
Anbefaler hotelelt om du er avhengig av å være i byen. Fantastisk beliggenhet. God Dansk frokost med god kapasitet.

Romtips: Ask for room away from road
Dato for oppholdet: november 2017
Takk, bj_rnegilt
Mette H, Front Office Manager på First Hotel Grand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2017

Kære Bjørn Egil T.
Mange tak for dit besøg og for din anmeldelse.
Det glæder mig at du kan lide vores centrale placering, at du følte dig godt behandlet af vores personale og du nød vores store morgenbuffet.
Jeg må beklage at vi ikke har formået at leve op til forventningerne med hensyn til standarden på værelset.
Jeg håber at få chancen for at byde dig velkommen igen en anden gang.
Bedste hilsner

Anmeldt 15. august 2017

Etter å ha forsøkt å få rom på noen litt rimeligere hotell i nærheten, endte vi opp her på det fantastiske hotellet. Det begynte å blir sent på kveld, så det var deilig å komme i orden. Hotellet er ærverdig, litt gammeldags, mangler heis i hovedhuset, store rom, delikat og absolutt et sted å nyte.
Litt mye støy om natten da det var en dame som slo seg helt vrang utenfor et bytoalett på utsiden av rommet vårt. Sangstemme hadde hun ikke. De ansatte på hotellet gjorde det de kunne for å flytte henne.
Frokosten var rikholdig. Mer enn nok å velge i. Flott spisesal også. Verdt et besøk.

Takk, Stinemarie2015
Mette H, Front Office Manager på First Hotel Grand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2017

Kære Stinemarie2015.
Tusind tak for Jeres besøg og tak for den flotte anmeldelse.
Vi håber at kunne byder Jer velkommen hos os igen en anden gang!
De bedste hilsner
MetteHafstrøm

Anmeldt 17. juli 2017 via mobile enheter

En helt fantastisk historisk bygning og rommene er moderne med et preg av historie.
Ligger super sentralt i forhold til alt. Frokosten er standard og da litt kjedelig, men det kommer Ann på hvor kravstor du er. Stortrivdes her :)

Takk, ElizabethM1213
Anmeldt 4. juli 2017 via mobile enheter

Beliggenhet som er perfekt om man vil utforske Odense. Betjeningen på hotellet yter god service og frokosten holdt et greit nivå. Det som er er fryktelig svakt var at badet var skittent. Toalettet hadde neppe blitt rengjort på en stund og etter å ha gått inn på badet iført hvite sokker, var de skitne. Langt under forventet nivå. Når det i tillegg er en distinkt mugglukt på rommet så anbefaler jeg å finne andre alternativer.

Takk, RolfGunnarM
Mette H, Front Office Manager på First Hotel Grand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2017

Dear Rolf Gunnar M.
Thank you very much for your review after staying at First Hotel Grand.
I am pleased to read that you liked our breakfast and service.
I really do appreciate that you took the time to evaluate us, and I can assure you that we will focus on improving our routines regarding your comments about cleaning. It is very clear to me that your room has not been cleaned thoroughly. Please accept my sincere apology. I will bring this to the attention of the manager in charge.
Best regards