Anmeldt 9. mai 2018

Dette er den beste servicen jeg har opplevd på et hotell. Takk til Nicolas som sto i resepsjonen. Utrolig hjelpsom og venlig. Hotelrommet var også veldig fint. God seng, rent og ryddig. Tusen takk for et fint opphold

Dato for oppholdet: mai 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, n_kkveteksumw
Mette H, Front Office Manager på First Hotel Grand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. mai 2018

Kære Nåkkve Teksum W.
Tusind tak for de 5 stjerner og de flotte ord, vi er rigtig glade for at du har nydt at besøge os.
Dine roser bliver givet videre til vores receptionist.
Vi glæder os til at byde velkommen på vores smukke hotel snart igen.

Anmeldt 2. februar 2018

Sentralt og hyggelig hotell i Odense. God frokost med bra utvalg i hyggelig frokostsal. Svært gode senger. Vi hadde et oppgradert rom. Dette var svært stort og luftig rom med meget god plass. Imøtekommende og serviceinnstilt personale. Hotellet ligger ved gågata og alt du trenger er i nærheten.

Dato for oppholdet: januar 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, a312
Mette H, Front Office Manager på First Hotel Grand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. februar 2018

Kære a312
Tak for besøget og den fine anmeldelse, vi sætter rigtig stor pris herpå.
Dejligt at læse I nød at besøge vores smukke hotel og vores centrale placering passede Jer godt.
Vi glæder os til at byde Jer velkommen hos os en anden gang.

Anmeldt 6. januar 2018

Hotell med sentral beliggenhet, lett tilgang fra tog/jernbane. Stille og rolig område av byen. Romslig inngang og fellesområder med historisk sus. Store og romslige rom. Meget god frokost. Vennlig personale. Gratis og raskt internett.

Dato for oppholdet: januar 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, oysteine2018
Mette H, Front Office Manager på First Hotel Grand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. januar 2018

Kære oysteine2018.
Tusind tak for dit besøg og for den flotte anmeldelse.
Vi er glade for at du synes om vores smukke hotel og morgenmad. Dejligt at vores fantastiske personale tog sig godt af dig.
Vi håber snart igen at kunne byde velkommen hos os.
Bedste hilsner

Anmeldt 21. november 2017

Beliggenheten på hotellet er fantastisk. Kort og enkel vei fra toget (tar nesten 2 timer fra CPH Airport). Utrolig hyggelig og service innstilt resepsjon. Greit rom, men hotellet er gammelt. Jeg hadde rom 712 og det er utrolig lytt og støyfylt. Du kan høre naboens kroppslyder og miste lille lyd. Du hører godt naboenes bruk av toalett. Ikke særlig fornøyd med lydnivået fra gaten heller.
Anbefaler hotelelt om du er avhengig av å være i byen. Fantastisk beliggenhet. God Dansk frokost med god kapasitet.

Romtips: Ask for room away from road
Dato for oppholdet: november 2017
Takk, bj_rnegilt
Mette H, Front Office Manager på First Hotel Grand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2017

Kære Bjørn Egil T.
Mange tak for dit besøg og for din anmeldelse.
Det glæder mig at du kan lide vores centrale placering, at du følte dig godt behandlet af vores personale og du nød vores store morgenbuffet.
Jeg må beklage at vi ikke har formået at leve op til forventningerne med hensyn til standarden på værelset.
Jeg håber at få chancen for at byde dig velkommen igen en anden gang.
Bedste hilsner

Anmeldt 15. august 2017

Etter å ha forsøkt å få rom på noen litt rimeligere hotell i nærheten, endte vi opp her på det fantastiske hotellet. Det begynte å blir sent på kveld, så det var deilig å komme i orden. Hotellet er ærverdig, litt gammeldags, mangler heis i hovedhuset, store rom, delikat og absolutt et sted å nyte.
Litt mye støy om natten da det var en dame som slo seg helt vrang utenfor et bytoalett på utsiden av rommet vårt. Sangstemme hadde hun ikke. De ansatte på hotellet gjorde det de kunne for å flytte henne.
Frokosten var rikholdig. Mer enn nok å velge i. Flott spisesal også. Verdt et besøk.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Stinemarie2015
Mette H, Front Office Manager på First Hotel Grand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2017

Kære Stinemarie2015.
Tusind tak for Jeres besøg og tak for den flotte anmeldelse.
Vi håber at kunne byder Jer velkommen hos os igen en anden gang!
MetteHafstrøm