Expedia.comUSD 162
CheapTicketsUSD 162
eDreamsUSD 162
Orbitz.comUSD 162
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Dårlig opphold denne gang, så det blir et annet hotell neste gang. Fikk et rom med svært dårlig lukt selv om vi luftet. Svært lytt fra trafikken ute. Også frukosten denne gang var dårlig og flere hakk ned fra tidligere opphold. Fikk en ferdig tallerken med diverse, men den røkte laksen burde ligget i eget beger slik at fiskeoljen ikke kom på ost og pålegg. Ønskene som ble gitt ved ankomst ble ikke ivaretatt, hverken det vi ba om, eller det vi ønsket fjernet fra tallerken. Kaffien var veldig besk. Vi valgte å spise ute i byen tilslutt. Forstår det må gjøres endringer ift. corona, men dette ble likevel for dårlig kvalitet. Rommet ble ikke rengjort under oppholdet, men slik er det tydeligvis overalt i sommer.

1  Takk, MStavanger1
Mette Hafstrom, Guest Services / Front Office på First Hotel Grand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2020

Kære MStavanger1
Tak for feedback.
Vi er rigtig kede af at vi ikke levede op til vanlig standard og vi ikke får lov at byde Jer velkommen hos os igen -skulle det ændre sig, er I altid velkommen tilbage!
De bedste hilsner
Mette; First Hotel Grand

Anmeldt 26. august 2019 via mobile enheter

Plasseringen er super og frokosten er veldig bra. Har bodd her flere ganger og det er stor forskjell mellom rommene. Noen er veldig slitte. Noen av rommene er også plassert over gaten og har dermed en kronglete vei med lange ganger, gamle heiser etc.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, MStavanger1
Mette H, Front Office Manager på First Hotel Grand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2019

Kære MKStavanger
Endnu en gang tak for besøget.
Dejligt at høre du synes om vores fantastiske placering og store morgenbuffet.
Vi glæder os til at se dig igen.
De bedste hilsner
MetteH

Anmeldt 17. juli 2019 via mobile enheter

Var her en natt i forbindelse med en tur ut med et vennepar. Hotellet er flott. Rent og stilfullt. Rommet var stort og fasilitetene i orden. Frokosten var Akuratt perfekt, og spisesalen praktfull.
Bar og restauranten var stengt under vårt besøk, noen som drar ned litt på helhetsinntrykket.

Hotellet ligger meget sentralt og er lett å finne frem til med bil. Parkering må du stå for selv, men det er ikke store prosjektet å finne ikke langt unna.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Lars E
Mette H, Front Office Manager på First Hotel Grand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2019

Kære Lars E
Tak for besøget og anmeldelse heraf.
Er glad for at læse at I nød at besøge vores smukke hotel.
Håber I har mulighed for at komme igen udenfor vores "sommer-lukning" af Bar og Restaurant, som bestemt også er et besøg værd.
De bedste hilsner og på gensyn!
MetteH

Anmeldt 16. juli 2019

Sentralt og hyggelig hotell. God frokost med greit utvalg av frokost. Svært gode senger. Vi hadde et oppgradert rom. Dette var stort og luftig rom med god plass. Imøtekommende og serviceinnstilt personale. Hotellet ligger ved gågata og alt du trenger er i nærheten.gger sentralt til det meste i sentrum.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Helene R

Kære Helene R
Tak for besøget.
Vi er glade for at I havde et godt ophold hos os og at vores fantastiske beliggenhed passede Jer.
De bedste hilsner og på gensyn!
MetteH.

Anmeldt 13. juli 2019 via mobile enheter

Vi ankom om kvelden uten reservasjon, og
ble møtt av en veldig hyggelig og behjelpelig ung dame. Vi hadde superior rom der det var god plass til ekstraseng til vår datter. Ærverdig hotell, sentralt plassert og god service. I tillegg var det en deilig frokost! Kan anbefales.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, eopsvik
Lui J, General Manager på First Hotel Grand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2019

Kære eopsvik,
Tak for den fine feedback!
Det glæder mig meget at I havde et godt ophold.
Mvh.
Lui.