“Topp”

Kjøkken: Fransk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 28. juli 2017 via mobile enheter

Dette var en utmerket restaurant. Det var ett veldig serviceinnstilt personale. Lite lokale, men propp fullt. Meget god mat . ingen går sultne ut her. Prisen helt overkommelig. En kjempestor kulinarisk opplevelse .

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Frank R

Anmeldt 19. februar 2017 via mobile enheter

Spiste 3 retter hvor vi fikk en røyka lakserett til forrett, biff til hovedrett og skjokoladeterte til dessert.

Meget pen dandering på forrett men manglet røyka smak på laksen no skuffet litt.

Det dro seg opp idet vi fikk hovedrett, et massivt stykke mørt og deilig biffstykke med peppersaus, røstipotet og en kjedelig blandet salat ved siden av noe som trakk litt ned.

Desserten var helt fantastisk, skjokoladeterte med salt karamell, skjokoladecrunch og skjokoladesorbet. Mektige saker

Alt i alt var det et vellykket måltid og man får mye mat for pengene. Hyggelig betjening og pent lokale.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, mattisw
Anmeldt 17. januar 2017 via mobile enheter

Bestilte tavlemeny og den innfridde. Godt ipa øl fra lokalt bryggeri. Intim og god atmosfære. Kan anbefales

Dato for besøk: januar 2017
Takk, Stian R
Anmeldt 24. november 2016 via mobile enheter

God service, meget velsmakende mat og et hyggelig sted! Kommer garantert tilbake neste gang jeg er i Odense.

Dato for besøk: november 2016
Takk, HelgeH50
Anmeldt 21. september 2016 via mobile enheter

God mat og effektiv betjening. Vi var over 20 til bordet og de hadde en tegning ang hva vi bestilte og skulle betale. Mange trapper så vanskelig for bevegelseshemmede.

Dato for besøk: august 2016
Takk, lise5028

Reisende som så på Kok & Vin, så også på

Odense, Fyn og Sentral-øyene

Har du vært i Kok & Vin? Del dine erfaringer!