“Utmerket restaurant med særpreg”
Anmeldelse av Kok & Vin

Kok & Vin
Vurdert som nr. 6 av 292 Restauranter i Odense
Kjøkken: Fransk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 11. mars 2018 via mobile enheter

Reserverte bord online, og det fungerte helt fint. Retro innredning. Godt mottatt. Hyggelige og kunnskapsrike servitører. Maten var utmerket og med en fantastisk vin til, som ble anbefalt av servitør. Anbefales, reserver bord i god tid.

Takk, KnarneHeg

Anmeldt 28. juli 2017 via mobile enheter

Dette var en utmerket restaurant. Det var ett veldig serviceinnstilt personale. Lite lokale, men propp fullt. Meget god mat . ingen går sultne ut her. Prisen helt overkommelig. En kjempestor kulinarisk opplevelse .

Takk, Frank R
Anmeldt 19. februar 2017 via mobile enheter

Spiste 3 retter hvor vi fikk en røyka lakserett til forrett, biff til hovedrett og skjokoladeterte til dessert.

Meget pen dandering på forrett men manglet røyka smak på laksen no skuffet litt.

Det dro seg opp idet vi fikk hovedrett, et massivt stykke mørt og deilig biffstykke med peppersaus, røstipotet og en kjedelig blandet salat ved siden av noe som trakk litt ned.

Desserten var helt fantastisk, skjokoladeterte med salt karamell, skjokoladecrunch og skjokoladesorbet. Mektige saker

Alt i alt var det et vellykket måltid og man får mye mat for pengene. Hyggelig betjening og pent lokale.

Takk, Mattis W
Anmeldt 17. januar 2017 via mobile enheter

Bestilte tavlemeny og den innfridde. Godt ipa øl fra lokalt bryggeri. Intim og god atmosfære. Kan anbefales

Takk, Stian R
Anmeldt 24. november 2016 via mobile enheter

God service, meget velsmakende mat og et hyggelig sted! Kommer garantert tilbake neste gang jeg er i Odense.

Takk, Helge H

Reisende som så på Kok & Vin, så også på

Odense, Fyn og Sentral-øyene

Har du vært i Kok & Vin? Del dine erfaringer!