“Forferdelig”

Vurdert som nr. 68 av 334 Restauranter i Odense
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Måtte vente lenge på servitør, et par av oss fikk servert pizza før noen hadde fått drikke. Maten til resterende gjester kom 45-70 min senere, hvor forretten kom etter hovedretten hos enkelte. Vi fikk ingen informasjon om at maten kom fra forskjellige kjøkken, ingen som beklaget noe, og vi spurte spesifikt om å få maten servert samtidig, noe servitøren kunne bekrefte av vi skulle få. Drikken var drukket opp før maten kom. Maten var helt okei for noen, pizzaen god, enkelte beskrev det som smakløst og som babymat. Servitørene unngikk oss og vi måtte finne dem for å be om mer å drikke. Vi fikk ingen rabatt på regningen etter å ha klaget til manager, bare et tilbud om en gratis kaffe/drink. Men vi ville alt annet enn å bli sittende å vente enda lenger. For all del ikke spis pasta med ragu. To spiste denne og begge ble matforgiftet og kastet opp timer senere.

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, Sigrun H

Anmeldt 26. august 2018 via mobile enheter

Veldig fornøyd med denne restauranten, super mat og gode drinker, hyggelig betjening. Stilig restaurant, fin musikk.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Wilde F
Anmeldt 10. februar 2018 via mobile enheter

God mat men ble dessverre en dårlig opplevelse da jeg og mine venner måtte hente kelneren selv totalt 3 ganger - når vi skulle bestille og to ganger for å få kvitteringa. Det tok nesten et kvarter mellom rettene ble servert også.. synd at de ødela et ellers godt måltid

Dato for besøk: september 2017
Takk, 235ingae
Anmeldt 1. oktober 2015 via mobile enheter

Flott lokale, super service og god mat! Her får man mye for pengene :-)
Veldig koselig plass som passer godt for vennegjengen, familien eller alene :-)

Beliggenheten er også meget sentralt rett ved gågaten.

Dato for besøk: oktober 2015
Takk, christianaJ5954KT
Anmeldt 30. juli 2015 via mobile enheter

Besøkte denne plassen på gjennomreise for lunch. Tre kjøpte hamburger, en Club Sandwich. Stoore posjoner og veldig god lunch. Vi syntes også de kuule toalettene var verdt et besøk . Anbefaler å stikke innom her både på dagtid og kveldstid!

Dato for besøk: juli 2015
Takk, T0rilS

Reisende som så på UBN, så også på

Odense, Fyn og Sentral-øyene

Har du vært i UBN? Del dine erfaringer!