“Byens beste burger, den beste vi har smakt i Danmark”
Anmeldelse av Burger Anarchy

Burger Anarchy
Vurdert som nr. 13 av 305 Restauranter i Odense
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 4. august 2017 via mobile enheter

Plassen er ganske hipp og har et snedig interiør. Betjeningen ee flott og maten kommer rimelig hurtig.

Burgerene er fantastiske og de beste vi spist i Danmark. Odense er verd en stopp bare for å spise en burger her!

De har også svært bra utvalg av øl. Så spør etter en som passer den valgte maten.

Takk, Birger K

Anmeldt 26. juli 2017 via mobile enheter

Mange spennende burgerretter å velge mellom. Tilbehøret var også utenom det vanlige. Fikk servering kjapt. Anbefales!

Takk, Karoline R
Anmeldt 25. juli 2017 via mobile enheter

Etter en dårlig middag på Seilerkroen i Kertesminde igår la vi listen høyt idag. På Burger Anarchy fikk vi en meget god opplevelse. Dette var en høydare av ett burger måltid.

Takk, Frank R
Anmeldt 7. juli 2017

Hyggelig sted med fin plass ute for et godt burgermåltid. Spennede meny meg kreative varianter og gode smaker.
Anbefales for en avslappet og uformell lunsj eller middag

Takk, Olav M
Anmeldt 3. november 2016 via mobile enheter

God burger. Spiste sliders, de ble fort kalde, men smakte godt.
Spennende med den muligheten.
Alt for mye stekeos i lokalet!

Takk, B M

Reisende som så på Burger Anarchy, så også på

Odense, Fyn og Sentral-øyene

Har du vært i Burger Anarchy? Del dine erfaringer!