“Lekre burgere”

Vurdert som nr. 9 av 334 Restauranter i Odense
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 20. desember 2018 via mobile enheter

Burgere med god smak. Lokalt godt kjøtt som kombineres med spennende smaker i et rustikt miljø. Chili pommes frit anbefales som tilbehør.

Takk, Reisehest

Anmeldt 4. august 2017 via mobile enheter

Plassen er ganske hipp og har et snedig interiør. Betjeningen ee flott og maten kommer rimelig hurtig.

Burgerene er fantastiske og de beste vi spist i Danmark. Odense er verd en stopp bare for å spise en burger her!

De har også svært bra utvalg av øl. Så spør etter en som passer den valgte maten.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, Birger K
Anmeldt 26. juli 2017 via mobile enheter

Mange spennende burgerretter å velge mellom. Tilbehøret var også utenom det vanlige. Fikk servering kjapt. Anbefales!

Takk, karolilr
Anmeldt 25. juli 2017 via mobile enheter

Etter en dårlig middag på Seilerkroen i Kertesminde igår la vi listen høyt idag. På Burger Anarchy fikk vi en meget god opplevelse. Dette var en høydare av ett burger måltid.

Takk, Frank R
Anmeldt 7. juli 2017

Hyggelig sted med fin plass ute for et godt burgermåltid. Spennede meny meg kreative varianter og gode smaker.
Anbefales for en avslappet og uformell lunsj eller middag

1  Takk, 995olavm

Reisende som så på Burger Anarchy, så også på

Odense, Fyn og Sentral-øyene

Har du vært i Burger Anarchy? Del dine erfaringer!