“Fantastisk bra.”

Vurdert som nr. 17 av 322 Restauranter i Odense
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 17. desember 2017

Alle gangene jeg har reist forbi har jeg stoppet og spist der. Alt har vært kjempebra, spesielt den gangen jeg fikk Coq au Vin- Da var det så fullt at jeg spiste den i baren. Uforglemmelig.! Dette er et sted hvor man ikke forventer å finne fullt av barnevogner ect. og skjønner godt at man har satt opp skilt ute at de ikke skal ta med vognene inn. At enkelte ikke skjønner dette er forunderlig.
Skikkelig artig å se at et sted som dette holder seg på topp år etter år. Steingod mat, masse bra utvalg av vin og god service. Plutselig under middagen kan du gjerne oppleve et show av et slag eller en visning, en DJ som dukker opp og begynner å spille mm. Kjempebra konsept som jeg ønsker å komme tilbake til mange ganger.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, perg237
Markbeetson, Owner på Cafe Skt Gertrud, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. desember 2017

Dear Per,
Thank you so much for your more than complimentary review of Cafe Skt Gertrud and for your continued loyalty, it is inspirational for me and my team to recieve a pat on the back for what we do.
Have a nice Christmas and we look forward to seeing you in the new year.
Best Regards
Mark

Anmeldt 19. august 2017 via mobile enheter

Bestilte mojito og champagnecoctail. Begge smakte så dårlig at de ikke var drikkende. Gikk inn og klagde og fikk et vinglass i stedet. Dette smakte like vondt og vi forlot stedet til fordel for Amy's som ligger rett over gaten. Spar pengene og finn et annet sted om du tenker å ta en drink.

Dato for besøk: august 2017
Takk, MKStavanger
Markbeetson, Owner på Cafe Skt Gertrud, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2017

Kære MK Stavanger,
Vi er ked af at læse at du ikke har været tilfreds med jeres drinks på Cafe Skt Gertruds Torsdag d.17 August.
Det er nok den første gang vi nogen siden har fået klager over vores Cocktails og vi servere mellem 300 og 400 cocktails per uge.
Jeg har snakket med min medarbejder og især Oliver og Mathilde som lavet og serveret jeres drinks i Torsdags.
En kvindelig gæst kom op til baren med hendes Strawberry Mojito og sagde at hun ikke kunne lige den, Oliver spurgte om hvis der var noget specific i vejen med den og gæsten svaret at hun kun bare ikke lige smagen.
Oliver beklagede og spurgte hvis gæsten kunne tænk sig en anden drink og gæsten svarede nej og besluttet sig istedet for at have et glas rødvin. Oliver valgt et glas af vores Månedens vin "La Garnacha Olvidada de Arigon" en mellem fyldig Garnache vin fra Nord Øst Spanien.
Ifølgende Oliver så gik der ikke ret lang tid som kom en mandlige gæst op til Baren og sagde at i heller ikke lige vinen og så vil i gå et andet sted.
I betalt kun for den en drink som var Champagne Cocktail og som i ikke havde klagede over på dagen.
Jeg gentager at vi er ked af at i ikke var tilfreds med jeres drinks eller vin, Mathilde som lavede jeres drinks er rutineret, derfor kan jeg ikke giver jer en forklaring hvorfor i ikke kun lige dem, i betalt heller ikke for de drinks i ikke var tilfreds med på selveste aften.

Alligevel synes jeg det er hård kritik når vi endelig forsøgt at lave om til jeres utilfredshed.

Vh
Mark Beetson

Anmeldt 24. juli 2017

Cafe Skt Gertrud har to avdelinger - en Cafedel og en Restaurantdel. Vi valgte restaurantdelen og det var et godt valg.

Siden vi hadde kjørt langt denne dagen valgte vi å gå for øl - og da ble det selvsagt det lokale Albani.
Duggfriskt med godt skum og fin aroma.

Vi valgte begge to en 3 retters fast meny for juli bestpående av:

Poitrine de Porc - svinebryst med fynske porrer og pecorino
Filet av Veau - kalvefilet med masse tilbehør
Boudin Rouge - rødgrøt med fløet og dibverse tilbehør
Har lagt ved bilde av menyen... og de tre rettene :-)

Ved siden av fikk vi nydelig formbakt brød med smør tilsatt sitron og appelsinskal (nam nam)

Svart kaffe etterpå smakte fortreffelig.

Alle rettene var helt perfekte og svært smakfulle, oppvartningen var 100% så vi var svært fornøyd med middagebesøket

Dato for besøk: juli 2017
Takk, eholst
Anmeldt 23. juli 2017 via mobile enheter

Vi besøkte dette stedet pga gode omtaler i Trip Advisor.
Opplevde stedet som helt ok, ingenting spesielt og skjønner ikke faktisk hvorfor stedet har fått så gode reviews!
Ting som trekker ned er ekstremt små toaletter, umulig å snu seg el, samt at deres policy på barnefamilier/vogn opplevdes som fiendtlig. Stedet var helt tomt når vi kom til brunsj, men vår barnevogn med vår nyfødte kunne ikke tas med inn og servitøren hadde mange dårlige unnskyldninger. Ingen av dem gikk på sikkerhet for det har jeg forståelse for.
Burde egentlig bare sette opp slikt med barnefamilier adgang forbudt med den holdningen!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, 916esram
Markbeetson, Ejer på Cafe Skt Gertrud, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2017

Kære Esra,
Tak for din anmeldelse af Café Skt Gertrud og
Vi modtager gerne ris og ros.
Det er korrekt at man ikke kan tage et barnevogn ind i vores Café der stå også et skilt på hoved indgang at der ikke tillades barnevogn, vi har vurderet at der er simplethen ikke plads i vores lille café til barnevogn og hvis vi siger jer til en så er vi nød til at sige ja til flere og det bliver problematisk med plads og gennem gang for både tjener og gæster samnen med flugtvej.
Det kunne godt være at på jeres besøge igår at det fleste gæste sidder ude på terrassen som de gøre om sommeren men det vil send forvirrende budskab ud til vores gæster at vi gøre det om vinter, forår og efterår men at barnevogne er tilladt indenfor om sommer.
Børne er velkommen på Café Skt Gertrud, vi få mange børn på besøg hos os, dem der har barnevogn med ofter stiller barnevogn lige ved siden af glas døren hvor de kan holder øjen med den og spise eller drikke lige på den anden side.
Det er korrekt at vi har små toiletter, men de er rent og pænt og kælderen er det eneste sted vi kan have vores toiltetter.
Jeg er ked af af at du har valgt at give os negativ anmeldelse på trip advisor på grund af det, du referere til at du er overasket hvorfor vi har så god reviews og det er fordi generale set blive vi domt for vores kontinuitet på mad kvalitet, service og omgivelse.
Jeg beklager at Café Skt Gertrud ikke passet dig p.g.a. vores barnevogns politik.
Venlig Hilsen
Mark Beetson
Ejer

Anmeldt 10. juni 2013

Gertruds er typisk fransk bar/brasserie.
Hyggelig både inne og ute. God helt normal cafemat. Gertruds styrke er selve stemningen og interriøret som de har vært tro mot i mange mange år. Kan anbefales.

Dato for besøk: september 2012
    • Atmosfære
2  Takk, norwegiantraveller74

Reisende som så på Cafe Skt Gertrud, så også på

Odense, Fyn og Sentral-øyene

Har du vært i Cafe Skt Gertrud? Del dine erfaringer!