“Dansk krolunsj på sitt beste”
Anmeldelse av Sortebro Kro

Sortebro Kro
Vurdert som nr. 2 av 309 Restauranter i Odense
Kjøkken: Fransk, Dansk, Moderne
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 31. mars 2018

200 år gamle lokaler, mat i tråd med de beste danske tradisjoner. Ingen snarveier til god smak! Konfisert unghane var et høydepunkt! Særdeles hyggelig service. Gode forslag til viner.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Arnebern
Sejerskov, Ejer på Sortebro Kro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. april 2018

Kære Gæst
Mange tak for jeres besøg og din flotte vurdering af Sortebro kro til Frokost - vi håber snart at se jer igen ellers må i have en vidunderlig sommer (hvis den kommer i år)
John Kofod

Anmeldt 1. juli 2017 via mobile enheter

Vi feiret avsluttet studie her og valgte deres juni meny:
MENU
Fjordrejebisque
Cremet fennikelpuré tilsmagt med ingefær.
Hvide asparges fra Sandager
Letrøget laks imperiale, sennepskorn, krydderurter og syrnet fløde.
Granskud
Sorbet og rørt ymer.
Sommerbuk
Spæde majroer, blåbær, grønne asparges, grønne jordbær, bagte løg, kartoffelgarniture og rødvinssauce.
Bagte rabarber
Fåremælk, sorbet og urter.
Jordbær
Hyldeblomst, sorbet og nye danske jordbær.

Alt smakte nydelig og var perfekt tilberedt.

Stedet har sjarm og er en del av Den Fynske Landsby

Anbefales

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Olav M
Anmeldt 28. juni 2017 via mobile enheter

Vi ville ha noe annet enn vanlig "veimat" og denne sjarmerende plassen lå ikke langt fra motorveien. En kulinarisk opplevelse med en lunsj som minnet mere om en middag ift porsjonen. Vi skal definitivt spise der igjen.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, kine7
Anmeldt 15. juli 2016 via mobile enheter

Hyggelig atmosfære, god mat servert på veldig elegant vis. Anbefales virkelig. Kaffe og dessert (hjemmelaget iskrem) holdt samme klasse.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, tomsommerseth
Sejerskov, Ejer på Sortebro Kro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2016

Kære Tom
Tusind mange gange tak for jeres besøg på Sortebro Kro og efterfølgende anmeldelse herpå Tripadvisor
Vi er rigtig glade for at i havde en dejlig middag og at i nød vores hyggelige atmosfære og at i kunne smage at alt hvad vi laver er hjemmelavet og selvfølgelige også isen til desserten
vi ønsker jer en dejlig sommer og endnu engang tak for jeres besøg
John

Anmeldt 13. mai 2016 via mobile enheter

Vi stoppet her på gjennomreise til silkeborg for å spise. Opplevelsen ble noe helt utenom det som var forventet. Stedet ligger idyllisk til, de har virkelig gjort seg flid med omgivelsene både inne og ute. Servicen er av det beste jeg har opplevd på lenge. Maten var en stor opplevelse. Det ble en nytelse av smaker, vi fikk også servert forskjellige mellomretter som var med å gjøre dette enda bedre. Det hele ble avsluttet med en dessert helt uten sidestykke. Kan varmt anbefales. Prisen på dette ligger også under det man kan forvente seg av denne kvaliteten. Kommer gjerne igjen.

Dato for besøk: mai 2016
Takk, Mezzenlien

Reisende som så på Sortebro Kro, så også på

Odense, Fyn og Sentral-øyene

Har du vært i Sortebro Kro? Del dine erfaringer!