“God mat - God service”

Kjøkken: Fransk, Dansk
God for: Romantisk, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 9. august 2018

Fint sted. God service, og god mat. Flamberte kjøttet og lagde sausen ved bordet. Ble veldig godt. Det lønner seg nok å bestille bord her i forkant, men vi var heldige som alikevel fikk bord selvom vi ikke hadde reservert.

Prisene er gjennomsnittlige. Kan absolutt anbefale denne restauranten.

Takk, Mossingen

Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Vi var i Odense etter en biltur fra Hirtshals, via Skaen, Grenå/ Revn. Etter å ha sjekket inn på City Hotel Odense, gikk vi ut for å spise. På TripAdvisor ble vi oppmerksom på Resturant Den Gamle Kro. Vi fulgte kartet, og fant fort frem. Selv om vi ikke hadde bestilt, fikk vi snart tildelt et bod. Det var en trivelig og lun restasurnt bygget opp rundt en liten og intim bygård. På veggene var det flere gamle bilder som viste hvordan det hadde sett ut. Eksteriøret var beholdt i interiøret. Veldig bra, og et skikkelig bidrag til atmosfæren i restauranten. Vi fikk fort noe å drikke: et glas hvitvin , og et glas øl. Vi fikk servert litt brød og smør før retten. Det var et godt brød. Hovedrett: Kantarell fylt unghanebryst og smørstekt Kerteminde rødspette. Begge rettene smakte bra, og kan anbefales. Til dessert hadde Crepe som ble varmebehandlet ved bordet. Smeltet sukker og alkohol. Mye flammer. Som tilbehør var det is. Det eneste jeg kan utsette på desserten, var at isen hadde krystallisert seg. Det tyder på at den hadde vært gjennom minst to fryse perioder. Til slutt avsluttet vi med kaffe. Det var et artig innslag under middagen da vi fikk besøk av en vekter som sang «klokken er slage ni….». Meget bra!. Vi betalte NOK 1575,- (innregnet 10% tip) for gildet. Høy pris, men av og til må man tillate seg det. Restauranten kan anbefales! Hyggelig betjening, og god service.

Takk, AndersZorn
Anmeldt 11. mai 2018 via mobile enheter

Maten var ok, men har spist bedre danske smørbrød andre steder. Bestilte filet av rødspette med reker og laks, men det ble en liten nedtur.
Alt for mye lake med rekene gjorde at brødet til slutt ble en våt og seig klump.
Servicen var bra med hyggelige kelnere som ytet god service.

Takk, Søren J
Anmeldt 15. desember 2017 via mobile enheter

Vi har hatt nok et hyggelig måltid på Den Gamle Kro.
God service, kombinert med hyggelig stemning, gjorde dette til en uforglemmelig aften.

Takk, Anne S
Anmeldt 3. oktober 2017 via mobile enheter

En ypperlig restaurant å spise lunsj i. Veldig sentral beliggenhet og deilige smørbrød, men kanskje er porsjonen med gravlaks litt snau.
Hyggelig betjening og rask service, til en overkommelig pris. Kan anbefales.

Takk, ClausE

Reisende som så på Den Gamle Kro, så også på

Odense, Fyn og Sentral-øyene

Har du vært i Den Gamle Kro? Del dine erfaringer!