“En skuffelse denne gang”
Anmeldelse av Den Gamle Kro

Den Gamle Kro
Vurdert som nr. 8 av 330 Restauranter i Odense
Kjøkken: Fransk, Dansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 3. september 2021 via mobile enheter

Denne gangen var kroen en skuffelse. En time å vente på forretten som ble en underlig kombinasjon av reker og røkelaks som ikke smakte særlig godt. Vi hadde gledet oss til menyens stekt sild, men sild fantes ikke. Hovedretten vi så frem til var stekt flesk. Her var flesket hardstekt og oversaltet, bare saus og poteter smakte som forventet

Dato for besøk: september 2021
Takk, johannedrag

Anmeldt 10. mars 2020 via mobile enheter

Fantastisk sild, godt øl. Mørt kjøtt og smakfull kaffe. God service, nesten litt i overkant for en beskjeden normann. Ikke verdens beste stoler, satt litt lavt og fikk litt syden-taverna feeling av disse rottingstolene. Men spennende historie og lokaler. Anbefales varmt. Prøv silda!

Dato for besøk: mars 2020
Takk, 75hildej
Anmeldt 8. oktober 2019 via mobile enheter

Vellykket todagers besøk i Odense. Dette hotellet var en viktig del av gleden ved besøket. Den fine beliggenheten i byens historiske sentrum er perfekt.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, steinbjarnew
Anmeldt 26. august 2019

"Gammelt" men veldholdt sted med sjel så det holder. Super serveringsdame som både fortalte historie og sørget for at vi fikk alt vi ikke manglet mat og drikke under hele "frokosten". Glimt i øyet og smilet på plass var det lille ekstra.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, B G
Anmeldt 9. august 2019 via mobile enheter

Fantastisk god mat i en setting fra gammel tid. Hyggelig betjening. Kort spaser avstand fra Radisson H C Andersen Hotel.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Svein U

Reisende som så på Den Gamle Kro, så også på

Odense, Fyn og Sentral-øyene

Har du vært i Den Gamle Kro? Del dine erfaringer!