“Nydelig sushi”

Kjøkken: Sushi, Japansk
God for: Barscene
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 20. august 2017

Goma ligger like ved Hotel Ansgar og jernbanestasjonen. Nydeligste sushi jeg kan huske å ha smakt siden jeg var i Japan. Også utmerket service i trivelige og moderne lokaler.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, GudbrandT

Anmeldt 7. august 2017 via mobile enheter

Har besøkt Goma ved flere anledninger, og de skuffet aldri.

Japanske småretter hvor det vises respekt til den japanske gastronomi og kultur.

Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: august 2017
Takk, Sandnes71
Anmeldt 26. mai 2017

Det er vanskelig å finne ord til å beskrive denne matopplevelsen. Det var så herlig å spise sushi uten å ha behov for å bruke Wasabi eller Soyaolje når man spiser.... Jeg er av den typen som liker å dyppe alt i soya og wasabi, men her var det helt unødvendig. her fikk man sushi som var fra en annen planet :-) Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: mai 2017
Takk, SL408
Anmeldt 14. mai 2017 via mobile enheter

Denne restauranten kan jeg virkelig anbefale! Utrolig god mat - og sushien smakte helt utsøkt. Atmosfæren var helt super, med rolig musikk og flinke servitører.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, Kathrinews
Anmeldt 18. januar 2017

Helt utrolig spennende smaker som jeg aldri tidligere har smakt. Alt smakte helt perfekt og servitøren hadde veldig god kunnskap om maten og vinene og opplevelsen var helt fantastisk.

Dato for besøk: januar 2017
Takk, Astraea_Astraeusson

Reisende som så på Goma, så også på

Odense, Fyn og Sentral-øyene

Har du vært i Goma? Del dine erfaringer!