Anmeldt 10. september 2016 via mobile enheter

Bodde der i en langweekend. Ligger sentralt til like ved togstasjonen, og er bare en liten spasertur unna sentrum og gågaten.
Helt greie rom inspirert av båtlugarer som har utnyttet hver minste lille krok av rommet. Gode senger og grei plass under benk/kontorbord til å ha koffertene.
Helt ok grei frokost med brød og pålegg, og diverse frokostblandinger. Frokostsalen i øverste etasje hadde fin utsikt over byen.

Eneste minuset var opplegget på badet. Det er en krane for å bytte mellom dusj og vaskeservant, og en for å justere varme/styrke. Hvis man hadde kranen innstilt på vasken og hadde på litt for mye styrke begynte det å dryppe kraftig fra dusjen. Litt dumt å bli våt på føttene når man pusser tennene.

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, Kjersti S
Anmeldt 21. juli 2016 via mobile enheter

Lite rom og enkel standard, men rent og pent til god pris. Har betjent resepsjon døgnet rundt med salg av enkel mat og drikke.

Tilbyr rimelig frokostbuffet.

De har også noen få parkeringsplasser i kjelleren man kan leie for en rimelig sum.

Kan anbefales om du kun skal ha hotell for overnatting billigst mulig.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, 957aree
Anmeldt 11. juli 2016 via mobile enheter

Meget overpriset uansett om det er sentralt. Kommer ikke igjen for en overnatting på dette hotellet. Rommene er små og sengene er ikke innbydende,harde og smale. Selve prisen er det som trekket mest ned.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Karlstian R
Anmeldt 1. oktober 2015 via mobile enheter

Mindre rom har vi aldri opplevd! Mikrobad á la danskebåten. Sengene burde vært bedre å sove i. Vi hadde 4sengs rom, med køyesenger. Overkøyene egner seg ikke for de som er gamle nok til å kjøre bil, helst smidige barn som er gode i parcour. Kun én koffert kan åpnes om gangen, man må gå ut for å tenke... Parkeringskjelleren (80kr/natten) egner seg KUN for SMÅ biler! Bra beliggenhet, kort vei til gågater/sentrum.

Dato for oppholdet: oktober 2015
Takk, Travelglenn-oe
Anmeldt 28. juli 2014

Sentralt beliggende, ti min gange til sentrumsgaten. Rett ved siden av jernbanegården. Parkeringshus rett ved (krever betaling).

Rask sjekk inn og ut, men litt kø på grunn av få, men hyggelige og behjelpelige ansatte. Enkelt rom, som likner en nyere type båtlugar. Trangt og kompakt, men med smarte plassbesparende løsninger. Savnet nattbord. Lite plass til koffert. Rent og enkelt utstyrt (pappkopper, såpe). Smal, men grei seng for meg som ikke er så stor. Veldig dårlig lysskjerming foran vinduet. Godt og velfungerende, gratis trådløst internett (wifi).

Badet var ekstremt lite og trangt. Kran for håndvask og takdusj var samme kran, og bryter for å velge hvor vannet skulle komme ut var ødelagt. Jeg turde derfor kun å bruke håndvasken, etter å ha blitt våt av dusjen en gang da jeg skulle vaske hendene.

Frokosten var begrenset, men helt grei. Ikke noe å rope hurra for, men gjorde meg da mett. Trang frokostsal, men med en flott utsikt.

Dato for oppholdet: juli 2014
  • Reisetype: Reiste med venner