Agoda.com
Orbitz.com
ZenHotels.comUSD 115
Anmeldt 4. oktober 2018

Har bodd på hotellet tidligere og det er et greit hotell. Men til å være et 4-stjerners hotell holder det ikke mål.

For å ta det positive først; hotellet ligger veldig sentralt til midt i Svendborg, greit med parkering, rommene er store og personalet er veldig hyggelige. Men det er en del ting som mangler i forhold til hva man forventer av et 4-stjerners hotell. Rommet var som sagt stort, men stusselig innredet. Blant annet var det ingen steder å legge koffertene (vil ikke ha de på gulvet) så de de ble liggende på skrivebordet og et lite bord. Da var det ikke noe plass igjen til å sette ting på. Det var ikke noe kjøleskap eller minibar, ikke noe på veggene og helhetsinntrykket av rommet var litt trist. Badet var lite, men for så vidt greit. Men man forventer kanskje mer enn et slitent dusjforheng på et 4-stjerners hotell.

Renholdet var ikke bra, da vi kom hang det klær fra forrige gjest igjen i skapet og det var «hybelkaniner» i krokene. De lå for øvrig der ennå da vi forlot etter 1 uke. Når dette er sagt kommer jeg muligens til å benytte hotellet ved en senere anledning. Deres store pre er de ansatte – veldig hyggelige og god service. Og med noen enkle grep burde det være mulig å få en standard som faktisk forsvarer 4 stjerner.

Dato for oppholdet: juli 2018
2  Takk, sbm66
Anmeldt 19. september 2016 via mobile enheter

Vi var på Fyn ifm bryllup. Hadde booket hotell via hotels.com. Ved ankomst var bookingen vår kansellert. Hotellet kunne ikke hjelpe oss med mer en en natt. Mens hotels.com fant ut at de hadde en suite ledig. Hvorfor har ikke hotellet selv oversikt over tilgjengelige rom? Vi havnet altså på en suite, i den grad. Man kan kalle det det. Joda, det var plass nok og hadde møterom, men wowfaktoren var ikke tilstede. Senga var ille, det var ikke ventilasjon, bad og ekstra toalett var i beste fall i standard utførsel. Så suite, nei ikke akkurat, familierom absolutt. Takk for oss.

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, Bjarne B
BettinaMB, Teamleder på Best Western Plus Hotel Svendborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. oktober 2016

Mange tak, fordi du udfyldte spørgeskemaet vedrørende dit nylige ophold hos os.

Vi sætter stor pris på at have dig som kunde, og din tilbagemelding er vigtig for os. Ved at fortælle os, hvad du godt kunne lide ved dit ophold, og hvordan vi kan gøre det bedre, hjælper du os med at give dig og andre gæster en førsteklasses oplevelse fremover.

Endnu en gang tak, fordi du tog dig tid til at udfylde spørgeskemaet.

Vi håber, at du kommer tilbage, og vi glæder os til at se dig igen.

Anmeldt 4. august 2016 via mobile enheter

Trivelig hotell med meget serviceinnstilt betjening som sørget for at vi fikk de rabatter vi tilkom. Store og gode rom med rikelig mulighet for lading av diverse enheter (telefon,GPS og intercom) - vanligvis må vi lete etter kontakter. Gratis parkering i kjeller. Sentralt plassert i byen og flott frokostbuffé.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, aGeorgson
BettinaMB, Teamleder på Best Western Plus Hotel Svendborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2016

Mange tak for tilbagemeldingen vedrørende Jeres nylige ophold.
Det glæder os at I var tilfredse med Jeres ophold, og skulle der være spørgsmål, er I altid velkommen til at kontakte undertegnede på tlf. +45 62176208.

Vi ser frem til at byde Jer velkommen igen en anden gang.

Med venlig hilsen
Teamleder, Best Western Hotel Svendborg

Anmeldt 25. juli 2016 via mobile enheter

Vi var på en sykkelferie med utgangspunkt i Svendborg. Hotellet fungerte fint. Det er noe upersonlig, egentlig et konferansehotell. Beliggenhet er god i forhold til byens hyggelige sentrum og havneområde. Området rundt byen egner seg godt til sykling. Hotellet var rent, god betjening i resepsjonen og byr på en alminnelig, men god frokost. Noe støy fra gaten utenfor. God og gratis parkering. Vi bor der gjerne igjen.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Coen H
BettinaMB, Teamleder på Best Western Plus Hotel Svendborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2016

Mange tak, fordi du udfyldte spørgeskemaet vedrørende dit nylige ophold hos os.

Endnu en gang tak, fordi du tog dig tid til at udfylde spørgeskemaet. Det skulle glæde os at byde velkommen igen en anden gang.

Anmeldt 28. juli 2015

Et helt greit hotell i sentrum av Svendborg. Ble tatt imot av meget hyggelig betjening og fikk et rom, som dessverre lå vegg i vegg med heisen. Det var ganske forstyrrende på morgenen. Vi opplevde dårlig vanntrykk i dusjen (2. etg) Vi fikk heller ikke parkering, men så sjekket vi inn på kvelden også. Ellers et fint hotell som vi fint kan benytte igjen.

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, Geir E
BettinaMB, Teamleder - front office på Best Western Plus Hotel Svendborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2015

Mange tak, fordi du udfyldte spørgeskemaet vedrørende dit nylige ophold hos os.

Vi er meget kede af, at I blev forstyrret af elevatoren. Ved Jeres næste besøg, vil vi sørge for at I får et mere roligt beliggende værelse.
Vandtrykket på badeværelset har vi efter Jeres besøg tjekket, og der var et lille problem, som nu er rettet. Vi beklager meget det har været til gene for Jer.
Parkering i midtbyden kan være en udfordring, i perioder med mange turister. Vores egne 80 pladser er der stor efterspørgsel på. Vi er dog gerne behjælpelige med at henvise til andre nærliggende parkeringspladser. Jeg håber I naturligvis også blev tilbudt denne service.

Vi sætter stor pris på at have dig som kunde, og din feedback er vigtig for os. Ved at fortælle os, hvad du godt kunne lide ved dit ophold, og hvordan vi kan gøre det bedre, hjælper du os med at give dig og andre gæster en førsteklasses oplevelse fremover. Vi håber, at du kommer tilbage, og vi glæder os til at se dig igen.

Hvis der er noget, jeg kan hjælpe dig med fremover, er du velkommen til at kontakte mig på bettina@hotel-svendborg.dk.

Endnu en gang tak, fordi du tog dig tid til at udfylde spørgeskemaet. Vi sætter pris på din loyalitet over for vores brand.