Trip.com
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 2. august 2019 via mobile enheter

Kom sent til hotellet uten å ha booket.
Kl 22.30 De hev seg rundt å fikset 2 rom. Stedet er lett å like. Gratis kaffe av alle typer og te. Greie rom med knall god seng.
Frokost var fantastisk. Glutenfrie rundstykker serveres ferske og varme på forespørsel
Må virkelig skryte av resepsjonisten som tok oss imot. Han viste hva service var.
Her kommer vi tilbake!!!!!

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, kimoX4112AW
Helle T, Direktør på Hotel Europa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2019

Tusinde tak for Jeres meget gode anmeldelse - den bringer smil frem :-)

Vi er meget glade for, at I har været tilfredse her og glæder os til at byde Jer velkommen igen

Anmeldt 31. juli 2019 via mobile enheter

Vi ankom sent og uten å ha bestilt på forhånd så hadde ikke store forhåpninger... ble møtt av en blid ung mann som fortalte st det var et lite dobbeltrom igjenrommet var helt greit, rent og pent men dusjen var ultraliten... Rommet hadde aircondition og vinduene til å ta opp spiste middag i Skotsk bar i kjelleren - kjempebra Frokosten neste morgen var helt Ok - endelig godt stekt Baconblid betjening og ellers helt toppVirkelig et Hotell og anbefale

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, 214anneelisabethe

Tusinde tak for den meget fine anmeldelse.

Vi er meget glade for, at I var tilfredse og håber at kunne byde velkommen en anden gang

Anmeldt 3. juli 2019

Fin beliggenhet, trivelig og veldig serviceminded betjening. Hit kommer vi gjerne tilbake i forbindelse med framtidige «Roadtrips». Lett adkomst til hotellet, parkering lett tilgjengelig på baksiden av hotellet. God mat både frokosten, puben i kjelleren ( hvor vi spiste fantastisk gode spareribs og porsjonene var enorme. Uvant å måtte gi tapt før alt var spist opp), og restauranten på hotellet som har begrenset meny, men meget god mat. Hotellet er et typisk bevis på at det er deilig å være Norsk i Danmark.

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, torkj
Helle T, Direktør på Hotel Europa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2019

Tusinde tak for din meget fine anmeldelse.

Vi er glade for, at I har haft et godt ophold her med god mad.

Vi håber at byde Jer velkommen igen

Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Bra hotell. Rom med aircondition. ( satt veldig pris på aircondition da det var usedvanlig varmt vær). Hyggelig personell og god mat. Koselig terasse med servering. Rent og pent. Grei parkering. God frokost og mat i restaurant.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Jon Egil S
Helle T, Direktør på Hotel Europa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2018

Hej Jon Egil.

Tusinde tak for din gode anmeldelse.

Dejligt at alt har været fint her - og aircondition kan man jo næsten ikke undvære i dette fantastiske sommervejr :-)

Vi håber at kunne byde Jer velkommen en anden gang

Anmeldt 29. juli 2018

Meget bra hotell og ikke minst Aircondition på rommet og byen og gågaten var trivelig
så der kommer vi gjerne igjen ved en senere anledning. Gratis parkering ++ god frokost ++ hyggelige folk i resepsjonen ++

Romtips: Aircondition ++ på rommene
Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, aoestrem
Helle T, Direktør på Hotel Europa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2018

Tusinde tak for den fine anmeldelse :-)

Dejligt I har nydt Jeres ophold her - og ikke mindst aircondition i det gode sommervejr :-)

Vi vil glæde os til at byde Jer velkommen igen.