“Fint lokale”

Kjøkken: Dansk, Bryggeripub
God for: Forretningsmøter
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 5. januar 2019

Var her på en tidlig middag. Vi ble servert god drikke av servicevennlig betjening.
Lokalet er flott med ett lite minibryggeri i midten. Jeg bestilte spareribs som ikke var helt topp, noe seig men tilbehøret var bra. Dei andre rundt bordet var stort sett fornøyd.

2  Takk, KeLe68

Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Øl smakingen var interessant og omvisningen var hyggelig og lærerik.
Lunsjen kunne vi helst tatt et annet sted.
Ikke bra!
Ventet leeeeenge på vann på bordet, kald mat, ustekt veggis burger.

1  Takk, 711maritk
Lisa S, Ejer på Soegaards Bryghus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2018

Kære Marit
Tak for tilbage melding på Jeres besøg, selvom det tilsyneladende var en blandet fornøjelse.
Jeg har nu spurgt den tjener der serverede for jer på dagen og derfor syns jeg at ville tilknytte følgende kommentarer til din kritik :
I kommer i et større forudbestilt selskab, hvor der ikke var bestilt mad til en vegetar.
Derfor og fordi det er på en lørdag og restauranten var fyldt med gæster, opstår der ventetid på maden.
Der var 2 af gæsterne i selskabet der havde bestilt vand og igen også på drikke varene var der ventetid
Der blev spurgt både efter maden var serveret og ved afregningen om alt var i orden- hvilket der blev svaret ja til.
I har bestilt vores ølsamgning " Hele Turen" hvor der er en tallerken anretning med kolde retter og lidt lunt.
Jeg syntes det havde været dejligt om du havde givet din mening tilkende på dagen og på stedet, for så havde vi måske haft en chance for at råde bod på den dårlige oplevelse.
De bedste hilsner
Lisa Søgaard

Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

Dette er en av mine favorittplass i Aalborg. Nydelig vær gjorde at vi satt ute. En hyggelig serveringsdame sørget for at en kald øl kom raskt på bordet. Maten fikk vi bestilt og til tross for at det var mye folk i resturangen, ble maten raskt servert. Sildetalerkenene smakte fortreffelig.

Dato for besøk: august 2018
Takk, ksh44
Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Besøkte restaurantem for en tidlig middag, og bestilte ølgryte med storfekjøtt og chorizo, og shortribs med utrolig gode pommes frites. Fikk hveteøl med hint av appelsin til maten, passet veldig godt. Vi satt inne og det var et koselig lokale og god service.

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, Cylone
Anmeldt 28. mai 2018 via mobile enheter

Vi kom til Bryghuset etter en rask tur rundt i sentrum. Vi startet opp med en kald øl, og den smakte bra. Vi var 4 personer til bords, og bestilte forskjellige retter. Maten ble servert ganske raskt og var varm og god, så alle varfornøyde. Vi kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, alfjohann

Reisende som så på Soegaards Bryghus, så også på

Ålborg, North Jutland

Har du vært i Soegaards Bryghus? Del dine erfaringer!