“Nydelig mad og deilig ØL 🤩🥳”
Anmeldelse av Soegaards Bryghus

Kjøkken: Dansk, Bryggeripub
God for: Forretningsmøter
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mad og deilig ØL Meget fin beliggenhet med god atmosfære midt i hjertet av Aalborg❤️ Vi kommer gjerne tilbake.

Takk, 513lasses

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Helt Ok sted for en lunsj. Grei mat og god drikke. Tom for enkelte sorter brus og øl.
Ingen varm og innbydende atmosfære, og kelnere og betjening måtte man lete etter

Takk, Bodil T
Anmeldt 10. november 2019 via mobile enheter

Vi koste oss på guttetur med «fri bar» og herlig mat. Hyggelig betjening og lokaler som innbyr til hugge

Dato for besøk: november 2019
2  Takk, torem491
Anmeldt 1. november 2019 via mobile enheter

Var innom her og smakte på litt øl. Prøvde en fruktøl og den var helt grei for meg som i utgangspunktet ikke liker øl, + noen kjempe gode pommes frites

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, HeiStra91
Anmeldt 10. august 2019 via mobile enheter

Vi skulle bare ha noe å drikke. Det tok ikke mere enn 5 minutter til vi fikk servering. Ølet er veldig godt her. Hvis man skal ha en god øl så er dette stedet.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Odddah

Reisende som så på Soegaards Bryghus, så også på

Ålborg, North Jutland

Har du vært i Soegaards Bryghus? Del dine erfaringer!