“Stående applaus fra oss👏”
Anmeldelse av Restaurant Applaus

Restaurant Applaus
Vurdert som nr. 3 av 279 Restauranter i Ålborg
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Vi hadde 12 retters meny med tilhørende vinmeny, dette var fantastisk godt. Vi ble også veldig bra ivaretatt av restaurantens to kelnere som var veldig kunnskapsrike. Stående applaus fra oss for kvelden

Dato for besøk: august 2020
Takk, torbj_rnm676

Anmeldt 12. oktober 2017 via mobile enheter

Mottakelsen var litt febrilsk - vi kom 10-15 etter avtalt tid, men bordet var fortsatt ikke ferdig. Stedet var hyggelig -men sterilt.

Maten - mye gode smaker, men mangler litt for å nå de store høyder.
Vinutvalget var ikke det store.

Vi hadde større forventninger. Prisnivå - slett ikke dyrt.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, torsteins_renr
Anmeldt 14. august 2017

Dette var andre gang vi besøkte denne restauranten og det var faktisk enda bedre denne gangen. Vi hadde 10 retter med en flaske vin og noe pils til og det var fantastisk bra. Alle rettene var pent presentert og meget smakfulle. En veldig hyggelig servitør var også ett stort pluss. Vi kommer igjen !!

Dato for besøk: august 2017
Takk, Jonny R
Anmeldt 7. august 2017 via mobile enheter

Veldig bra opplevelse å smake 10 ulike gode, smakfulle, småretter med ulike viner tilpasset retten. Likevel passe mett. Veldig god oppfølging fra kelner, som forklarte litt om hver rett. Anbefales.

Dato for besøk: august 2017
Takk, JohnRuneJ
Anmeldt 25. juli 2017 via mobile enheter

Fin kveld med mye god mat og flinke restaurantarbeidere. Rimelig pris for då mye godt! Hadde 10 retter + drikkemeny.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, 682kristinen

Reisende som så på Restaurant Applaus, så også på

Ålborg, North Jutland

Har du vært i Restaurant Applaus? Del dine erfaringer!