“FOR ET HERLIG STED”

ons. 4.8.
20:00
Vurdert som nr. 15 av 279 Restauranter i Ålborg
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Liker du danske smørbrød med øl og snaps, så er dette riktig sted. Vi kom dit litt sen ettermiddag uten å ha bestilt bord. Vi ble godt mottatt og raskt tildelt bord. Lokalet er svært hyggelig, tradisjonell dansk kro. Maten var nydelig - ingenting å trekke for. God service, hyggelig betjening og deilig mat. Anbefales på det varmeste.

Takk, Pitten190479

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk! Sjarmerende dansk plass❤️spiste stjerneskud, og det var noe av det beste jeg noen gang har smakt hyggelig betjening.

Takk, Sonjakristim
Anmeldt 15. februar 2020

Har nettopp kommet hjem fra et par dager i Aalborg sammen med en kamerat. Som alltid havnet vi på Den Bette Kro. ikke bare en, men to ganger. Det har blitt slik at hver gang vi er i Aalborg går vi hit for å spise. Det er flere grunner til at vi havner her, men de viktigste er: Fantastisk god mat fra det danske kjøkken, Vel verdt prisen. Og, ikke minst, svært hyggelig og hjelpsom betjening.

Dato for besøk: november 2019
Takk, 611reidarj
Anmeldt 14. august 2019 via mobile enheter

Dette er prima danske smørrebrød. Veldig godt og betjeningen var ganske hyggelige.

Det er ikke akkurat billig, men veldig bra og jeg kommer tilbake.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, 228jesperb
Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Dette er en typisk dansk kro, men herlige smørbrød, de fleste velger her to stk. Vi valgte 1 stk til hver og det holder, du skal jo ha noe og drikke til. Koselig uteplass og meget hyggelig betjening. Rask og god service.

Dato for besøk: august 2019
2  Takk, steinhugoheske

Reisende som så på Den Bette Kro, så også på

Har du vært i Den Bette Kro? Del dine erfaringer!