“Dette ble lunchfavoritten”

søn. 19.9.
20:00
Vurdert som nr. 15 av 277 Restauranter i Ålborg
Anmeldt 6. august 2020

Dette ble en favoritt og stamstedet den uken vi var i Ålborg. Vi hadde i alle fall 5 luncher her, og fikk smakt på mange gode retter. Maten her er nydelig, lokalet er intimt, romantisk og koselig, og betjeningen superhyggelig. Og prisene er absolutt greie. Det er ikke mulig å finne noe negativt å si om dette stedet. Anbefales varmt.

Takk, JonMortenJ

Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Liker du danske smørbrød med øl og snaps, så er dette riktig sted. Vi kom dit litt sen ettermiddag uten å ha bestilt bord. Vi ble godt mottatt og raskt tildelt bord. Lokalet er svært hyggelig, tradisjonell dansk kro. Maten var nydelig - ingenting å trekke for. God service, hyggelig betjening og deilig mat. Anbefales på det varmeste.

Takk, Pitten190479
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk! Sjarmerende dansk plass❤️spiste stjerneskud, og det var noe av det beste jeg noen gang har smakt hyggelig betjening.

Takk, Sonjakristim
Anmeldt 15. februar 2020

Har nettopp kommet hjem fra et par dager i Aalborg sammen med en kamerat. Som alltid havnet vi på Den Bette Kro. ikke bare en, men to ganger. Det har blitt slik at hver gang vi er i Aalborg går vi hit for å spise. Det er flere grunner til at vi havner her, men de viktigste er: Fantastisk god mat fra det danske kjøkken, Vel verdt prisen. Og, ikke minst, svært hyggelig og hjelpsom betjening.

Dato for besøk: november 2019
Takk, 611reidarj
Anmeldt 14. august 2019 via mobile enheter

Dette er prima danske smørrebrød. Veldig godt og betjeningen var ganske hyggelige.

Det er ikke akkurat billig, men veldig bra og jeg kommer tilbake.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, 228jesperb

Reisende som så på Den Bette Kro, så også på

Har du vært i Den Bette Kro? Del dine erfaringer!