“Middagsmåltid”
Anmeldelse av Brdr. Price Aalborg

Brdr. Price Aalborg
Vurdert som nr. 43 av 279 Restauranter i Ålborg
Anmeldt 5. desember 2018

Bestilte torsk. Fikk et mikroskopisk stykke fra en fiskehale. Skulle være ca 50 g men betviler dette. Det spilte for så vidt liten rolle for det var av en kvalitet som en slik restaurant ikke burde være bekjent av. Etter min mening utgått på dato. Tilbehøret var imidlertid akseptabelt. Restauranten har en god atmosfære.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Tor Arild B

Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Flott sted med gode og raske servitører, men totalopplevelsen blir dårlig. Vi var 6 personer og 2 av oss bestilte juletorsk. Torskestykket var et halestykke fra en liten torsk. Det så også stusselig ut på tallerken. Sausen var bra men utseende, lukt, smak og størrelse på fisken var heller dårlig. Kalkunene, de de andre i vårt selskap bestilte, var bra både på utseende, størrelse, lukt og smak. Det er også satt inn så mange bord at du må be flere andre gjester reise seg om du skal på wc. Akustikken i lokalene er heller ikke av den beste.
Her kan det gjøres mye for å bedre totalopplevelsen.

Takk, Geirn01
Anmeldt 5. september 2018 via mobile enheter

Hadde middag her på forretningsreise. Valgte laks forrett, grilltallerken som hoved og creme brulee til dessert. Alle tre retter smakte utmerket og var perfekt porsjonert. En veldig hyggelig overraskelse at James Price selv plutselig var en av servitørene. Et måltid som blir husket og et sted jeg kommer til å returnere til ved en senere anledning. Takk for maten.

Takk, Bigmc1977
Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Gode råvarer og hyggelige og profesjonelle ansatte. Vi satt ute på denne restauranten og nøt atmosfæren og sommerkvelden med god mat og drikke. Kan absolutt anbefales

Dato for besøk: august 2018
Takk, HPetrine
Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Vi spiste en god Cæsar salat som Lom ned varmt nybakt brød og smør. Stedet har et godt vinutvalg også som selges i glass. Vi tok en Chablis og fikk et raust glass hver. Relativt dyrt men utrolig bra mat og fin beliggenhet på Torvet.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, steneb

Reisende som så på Brdr. Price Aalborg, så også på

Ålborg, North Jutland
Ålborg, North Jutland

Har du vært i Brdr. Price Aalborg? Del dine erfaringer!