“Supert Lunch sted 👍”

Kjøkken: Delikatesseforretning, Dansk
Middagsalternativer: Frokost, Gatekjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Gatekjøkken
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Fem venninner gikk inn en lørdag i desember på anbefaling fra Trip Adviser og ble veldig begeistret. Ble umiddelbart tatt hånd om idet vi kom inn døren, og geleidet til et bord.
Betjeningen er super hyggelige, maten var helt i vår smak, og vi endte opp med å gå ut døren med en frosk i porselen !
Anbefales på det varmeste

Takk, Siv K

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Dette er et bakeri med servering, vi inntok frokosten her.
Vi fikk servert alt fra sandwich til enklere bakverk.
Jeg hadde et fantastisk rekesmørbrød, som ble servert med ferske reker. Dette sier jo sitt.
Vi var 11 personer og alle nøt maten, siden det var ferskt og godt.
ANBEFALES som en god start på dagen, og lunch..

Takk, Carls1971
Anmeldt 21. oktober 2018

En nydelig cafe og lunsjrestaurant. Utroligsmakfull mat og intim, hyggelig atmosfære. Spesielt tapasen må prøves. Alt laget fra bunnen og fantastiske smaker. Må oppleves.

Takk, MailenSK
Anmeldt 17. september 2018

To voksne og en toåring spiste frokost hos Penny Lane. Stedet er hyggelig. Vi hadde brødskiver med pålegg, små pannekaker, agurkjuice og kaffe. Brødet var riktig godt. Agurkjuicen smakte agurk. Kaffen helt ok. Det manglet ørlite på alt, egentlig, for å få full pott. Men slett ikke så galt.

Takk, EyAndreas
Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

Fikk anbefalt dette stedet på et sosialt medium. Familien spiste lunsj med deilig tapas, øl og rødvin. Fantastiske kaker og god kaffe som avslutning. Anbefales! Vi kommer tilbake.

Takk, Sirmoyle

Reisende som så på Penny Lane Cafe, så også på

Ålborg, North Jutland

Har du vært i Penny Lane Cafe? Del dine erfaringer!