“Nytelig!”

Kjøkken: Delikatesseforretning, Dansk
Middagsalternativer: Frokost, Gatekjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Gatekjøkken
Anmeldt 21. juli 2020

Nydelig brunch med bobler! Deilige kaker og alltid et ledig bord og smilende betjening! Sjarme og kvalitet! Fantastisk sted! Vi kommer tilbake!

Takk, solveigs820

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Super koselig café med masse god mat og fine varer! Spiste frokost. Enormt utvalg av kaker, boller, brød og annet godt! Anbefales!

Takk, 237einarn
Anmeldt 15. juli 2019

Var her å spiste frokost. Bestilte luksus brunch til 140NOK pr pers. Fikk kjempe mye mat og god service. Koselig lokale og nydelig stemning. God mat. Kommer gjerne igjen!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, AnetteLM
Anmeldt 3. juli 2019 via mobile enheter

Vi kjente ikke til stedet, droppet inn og møte svært hyggelig betjening.
Maten var rett og slett fantastisk!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, richardkV9088HQ
Anmeldt 29. juni 2019 via mobile enheter

Vi spiste ferske deilige rundstykker/ciabatta med serranoskinke og brie med marmelade. «Den beste frokosten jeg kunne fått» utbrøt vår 3år gamle datter.
Vi fikk maten raskt, hyggelige ansatte og koselige lokaler! Kommer svært gjerne igjen

Dato for besøk: juni 2019
Takk, jorunb950

Reisende som så på Penny Lane Cafe, så også på

Ålborg, North Jutland

Har du vært i Penny Lane Cafe? Del dine erfaringer!