“Høy kvalitet”
Anmeldelse av Restaurant nam

Restaurant nam
Vurdert som nr. 6 av 279 Restauranter i Ålborg
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Flott matopplevelse. Anbefales på det sterkeste. Hyggelig betjening og god atmosfære. Litt mørkt, men ikke plagsomt. Anbefales å bestille bord. Hadde en 10 retters hvor det meste var veldig gode smaker, med et par unntak som var litt kjedelige.

1  Takk, janolavg2015

Anmeldt 26. november 2018

Vi fant Nam via TA og det var en «innertier» vi gikk for 10 retter og for ett måltid for DKK 395 kr !
Den ene fantastiske retten etter den andre kom på bordet og vi hadde ett utrolig måltid.
En flaske Sohaleiro Alvarinho til under 400kr er også ett røverkjøp. Servicen var topp og
vi kommer tilbake for å teste 15 retteren neste gang !

1  Takk, Jonny R
Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

Restauranten levde opp til sitt navn, dette var virkelig nam Vi bestilte 10 retteren med vinpakke og det var et godt valg. God variasjon av fisk, kjøtt, grønnsaker og søtt, med tilhørende veldig gode viner. Veldig hyggelig servitør som presenterte maten og vinen på en god måte. Anbefales, vi kommer gjerne tilbake.

Takk, Vagleteigen
Anmeldt 18. mai 2018 via mobile enheter

Nettopp gjennom et fantastisk måltid på denne restauranten.
Det var en opplevelse av de sjeldne.
Absolutt å anbefale. Hadde restaurantens lille meny med 10 retter, cocktail først og kaffe til slutt. En liten grappa toppet det hele.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, leifinge
Anmeldt 13. mai 2018 via mobile enheter

3 par 15 retter vinpakke med 6 forskjellige vin ga en matopplevelse ganen aldri har opplevd maken til

Dato for besøk: mai 2018
Takk, olarse

Reisende som så på Restaurant nam, så også på

Ålborg, North Jutland
Ålborg, North Jutland

Har du vært i Restaurant nam? Del dine erfaringer!