“Ikke godt nok!”
Anmeldelse av Restaurant nam

Restaurant nam
Vurdert som nr. 5 av 280 Restauranter i Ålborg
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Ble ganske skuffet da det var flere ting som rett og slett ikke holdt ønsket nivå. Vi bestilte den største menyen men skjønte etterhvert at det ikke var det vi fikk. Noen retter var fantastiske, noen bar preg av å ha stått lenge i luka før de kom ut og en rett var rett og slett ikke tilberedt riktig. Noen vinvalg var gode mens andre rett og slett ikke passet. Det virket litt tilfeldig rett og slett. Jeg syntes det er viktig å gi konstruktive tilbakemeldinger da jeg selv har 25 års restaurant erfaring, da holder det ikke å få svada svar og direkte usannheter. Selv om en begår en så stor feil som å servere feil pakke, så var det ingen kompensasjon å få. Beklager, men det holder ikke på dette nivået. Håper dere bare hadde en dårlig dag, for potensialet er stort.

Takk, Mack1z

Anmeldt 20. juni 2020

Vi var et par som skulle ut å spise. Vi valgte 10 retter med vin og ble veldig skuffet. De serverte vin feil i forhold til rettene, glemte å servere vin noen ganger hvor vi måtte minne dem om det. Maten tok altfor lang tid, og levde ikke opp til forventningene i forhold til prisen. Hyggelig atmosfære, men totalt sett en litt skuffende opplevelse. Ville valgt et annet sted hvis jeg først skulle lagt igjen såpass med penger.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, martinbW8261CG
Anmeldt 14. februar 2020 via mobile enheter

Hyggelig restaurant. Asia inspirert mat. Fikk 10 retters smaks meny. Ble hevdet at det skulle tilsvare en normal 3 retters middag. Det gjorde det nok ikke. Meget gode smaker og kombinasjoner, utsøkt som sådan. Dessverre ble det litt mat, det som fylte mest var et rundstykke som kom tidlig på bordet.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, josteinm382
Anmeldt 16. januar 2020

God atmosfære og hyggelige ansatte. Vi valgte 10 retter, det var spennende retter med merkelige kombinasjoner av ingredienser, men det fungerte utmerket sammen! Drar gjerne tilbake.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, Yvonnepaareisefot
Anmeldt 3. oktober 2019 via mobile enheter

Vi var 2 par som spiste her en lørdag i september. Vi ble vist til et bord ved vinduet av en riktig søt servitør som forklarte oss hvordan vi skulle få best mulig opplevelse av maten! Vi var 4 stykker og bestilte 1 av hver rett på menyen, med litt mer av de rettene vi likte best. Masse gode smaker, alle fikk litt av hver, men alle ble mette! God drikke og god kaffe til slutt gjorde kvelden komplett! Takk for super service!

Dato for besøk: september 2019
Takk, 660tones

Reisende som så på Restaurant nam, så også på

Ålborg, North Jutland
Ålborg, North Jutland

Har du vært i Restaurant nam? Del dine erfaringer!