Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Hotellet var en hyggelig overraskelse med stort familierom og stort, lyst og trivelig frokostsal med stort utvalg. Hotellet ligger få minutters gange fra sentrum, men oppleves likevel som rolig.
Vi var likevel glade for at oppholdet var lørdag til søndag da til hverdags foregår en storstilt oppussing og utvidelse av hotellet på baksiden. Vi ble ikke berørt, men det må være støv og støy når arbeidet er igang. Selve hotellet er ikke berørt, men rommene på baksiden har utsikt mot arbeidsplassen.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, SveinH843
Anmeldt 6. mars 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt og greit til i byen. Vi ble godt mottatt og rommet vi fikk var helt ok. Rommet var rent og ryddig. Bad og toalett var litt trangt, men vi fikk gjort det vi skulle. Hotellet hadde ingen parkeringsplass på grunn av ombygging, men dette er midlertidig.

Dato for oppholdet: mars 2018
1  Takk, alfjohann
Kikkenborg, Direktør på Kompas Hotel Aalborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. mars 2018

Kære Alf

Tak for din pæne ord om os og for besøget. Vi håber at se jer igen en anden gang.

Anmeldt 21. januar 2018 via mobile enheter

Aalborg hotell ligger attraktivt til med bare noen hundre meter til gågatene. Pga bygging av ny hotellfløy er parkeringsplassene redusert. Det er derfor ikke gratis parkering lengre samt at det til tider er vanskelig å finne plass. Har overnattet på hotellet ca 20 ganger de siste 15 årene og jeg er alltid fornøyd med rommet og frokosten. Hotellet bærer nå litt preg av at det bygges ut og at det derfor er litt provisoriske løsninger. Hotellet er et godt og gunstig alternativ både mht plassering og pris.

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, Stein_Nost
Anmeldt 3. april 2017

greit hotell uten noe spec ekstra men sentralt plassert, grei frokost men sløve til å rydde bordene, hadde buiness rom men veldig dårlig trykk på dusjen der.
var der på guttetur så gikk helt greit. men ikke en plass for en romantisk tur ))

Dato for oppholdet: mars 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Erikdansken
Anmeldt 7. oktober 2016

Enkel hotell, personalet var veldig vennlig. Gratis parkering, og wifi er meget velfungerende.
Frokost er noe enkel men ok. Jeg så ikke noe handycap inngang, og heisen er veldig liten, treg, og usikkert i drift. Gangavstand til sentrum som var veldig positiv. Matbutikk veldig nært, og man finner mange forskjellige spisesteder i sentrum. Ingenting for å underholde de minste.

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, zoltank496