“Stengt”

Aalborg Street Food - The Lighthouse
Vurdert som nr. 34 av 279 Restauranter i Ålborg
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Endelig i Aalborg og skal prøve Street Food men de er stengt. Ingen informasjon på stedet om når de åpner igjen eller hvorfor de er stengt, skuffende:(

1  Takk, almazvm

Anmeldt 18. august 2018 via mobile enheter

Ble overrasket på sykkeltur av et spennende sted ! Stor hall full av street-food sjapper med ulike lands mattradisjoner . God mat , hyggelige priser og fin atmosfære .

Dato for besøk: august 2018
Takk, SteinarS45
Anmeldt 24. mars 2018 via mobile enheter

Et veldig bra utvalg av små spisesteder med et fantastisk utvalg av spennende matretter. Vi prøvde burgere, anatolisk mat, sushi og pannekaker og samtlige spisesteder holdt veldig høy standard.

Hit kommer vi gjerne tilbake.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, daniel s
Anmeldt 30. september 2017 via mobile enheter

Masse ulik mat. God mat og fine priser :) fantastisk konsept! Gratis parkering er et pluss.
Vi kommer tilbake!!

Dato for besøk: september 2017
Takk, soppsahl
Anmeldt 20. august 2017 via mobile enheter

Besøkte med en tilfeldighet Aalborg Street Food og ble meget positivt overrasket! Kult konsept, bra mat og hyggelig atmosfære. For meg som har cøliaki var det ingen problem å finne noe glutenfritt! Anbefales!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Bjornemo

Reisende som så på Aalborg Street Food - The Lighthouse, så også på

Har du vært i Aalborg Street Food - The Lighthouse? Del dine erfaringer!